Melchior Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 :o Wat een flater! Ze zullen wel van hun zoon houden natuurlijk, ze hebben hem immers ook als eiegn zoon opgevoed. Maar dat al die tijd zonder te weten dat er niet hetzelfde bloed door hun aderen stroomde! :o En wat te denken van hun 'echte kind' die nu iemands anders kind is! Reageren
Timovich Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Ja lijkt me maar raar hoor :lol: Hope voor ze dat ze het geld Misschien een beetje lullig voor dat kind zo'n 'schadevergoeding' Reageren
Robin2130 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 hehehe het is echt lullig dat dat kan gebeuren 46 JAAR OMG!!!!, dan sta je als je bijv 72 ben en dan van hier is je kind terug maar all1 46 jaar ouder, maarja hopen dat ze dat geld binnenkrijgen dan Reageren
Ironfist Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 het zou veel beter geweest zijn als het nooit uitgekomen was,dan was het altijd een mooi gezinnetje geweest :lol: Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Hij had zich lange tijd afgevraagd waarom hij op geen van zijn beide ouders leek. [flauw]Alle Japanners lijken toch op elkaar? :lol: [/flauw] Maar serieus: Dit is inderdaad de nachtmerrie van elke ouder... Onvergeeflijk als een ziekenhuis zo'n fout maakt, maar hoe los je het op? De zoon is opgevoed door een ander echtpaar dan zijn ouders. Hij heeft die anderen altijd voor zijn ouders aangezien. Zoiets is niet met een schadevergoeding goed te praten. Misschien was het inderdaad beter geweest als het nooit aan het licht was gekomen, maar dan had die zoon zich dus altijd afgevraagd waarom hij niet op zijn ouders leek... Reageren
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) Ja lijkt me maar raar hoor :lol: Hope voor ze dat ze het geld Misschien een beetje lullig voor dat kind zo'n 'schadevergoeding' Nou we hebben een andere kind opgevoed dit pikken wij niet en wij ruilen hem in! Dat zie ik gerust gebeuren in Japan want daar zijn ze zowie zo al raar! Bewerkt: 20 november 2004 door petersmurfje Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 't Gaat over Japan... Reageren
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) Uhh dat is toch hetzelfde ligt toch naast elkaar? Is het zelfde als Nederland en Belgie is ook hetzelfde vin ik! Edit: Er stond toch ook Japan of voor dat ik het had aangepast ston er toen China¿? Bewerkt: 20 november 2004 door petersmurfje Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Als je geen ruzie met Japanners wil moet je het geen Chinezen noemen. En als je geen ruzie met mij wil moet je me geen Belg noemen! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Uhh dat is toch hetzelfde ligt toch naast elkaar? Is het zelfde als Nederland en Belgie is ook hetzelfde vin ik! Edit: Er stond toch ook Japan of voor dat ik het had aangepast ston er toen China¿? Nou er ligt wel een stukje water tussen ja dus echt naast elkaar ligt het niet iig. Maarja dit soort dingen is weer echt iets voor Azieatische landen :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Echtpaar heeft 46 jaar lang verkeerd kindDe schrik van elk jong ouderpaar: vlak na de geboorte een verkeerd kind meekrijgen uit het ziekenhuis. Het gebeurde in Japan. DNA-test Een Japans echtpaar heeft 46 jaar lang de verkeerde zoon opgevoed. In april 1958 kreeg het tweetal het kind van een ander mee uit een kraamkliniek in Tokio. Pas nadat er in mei dit jaar DNA-testen werden uitgevoerd op de drie kwam de verwisseling aan het licht. Schadevergoeding De ouders hebben een proces aangespannen tegen de lokale autoriteiten die verantwoordelijk zouden zijn voor de kraamkliniek. Ze eisen een schadevergoeding van 300 miljoen yen (2,35 miljoen euro). De DNA-testen werden op aandrang van de zoon des huizes uitgevoerd. Hij had zich lange tijd afgevraagd waarom hij op geen van zijn beide ouders leek. Aaai Even Apeldoorn bellen :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 hahaha ja dat had ik gelezen gisteren ja, maar wie doet er nou zoiets, exotisch is voor 18+ niet voor ventjes van 13 jaar ofzo. Maar wel een lekkere strenge straf voor hem, en verdiend ook, dat zal hier in NL niet zo snel gebeuren Reageren
The Godfather Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 tja in NL kom je er makkelijker vanaf ja, 10 strafregels en een nachtje in de cel... Reageren
Lantyz Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 'kee... :huh: Ik ben meer geïnteresseerd in waarom hij het deed dan wat hij deed... Hij is 13, nota bene! Reageren
TubS Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 tja in NL kom je er makkelijker vanaf ja, 10 strafregels en een nachtje in de cel... je bent goed op de hoogte, :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.