EDIT 2: Ik heb een dingetje gewijzigd en hij doet het, topic kan gesloten worden. Sorry voor het ongemak.
Beste mensen,
Ik ben momenteel bezig met een CMS systeem. Maar ik zit nu met een probleem (er zullen er nog veel komen ). Ik probeer nu dus achter index.php dit te krijgen:
index.php?req=bestandsnaam
Dat lukt me tot nu toe nog goed. Nou wil ik dus ( je hebt een index pagina waarin alles 'geladen' wordt, d.m.v. $GET) die inhoud dus laden, en dat lukt niet... Linkje. Als je op next klikt gebeurt er niks. Ik wil echter dus 'stap 2' erin laden. Die pagina heet req1.php (Klik). Weet iemand hoe ik dit in index.php kan laden? Als je de bron code wilt zien / nodig mocht hebben, post ik hem hier.
Alvast bedankt
P.s. moet nog een naam voor mijn CMS bedenken
EDIT:
<?
echo '<form action="index.php?req='.($_GET['req']+1).'" method="post" name="cms_install">';
if(!$_GET['req']) echo 'Welcome,
Thank you for chosing XDS CMS. If you follow the next steps the CMS will be installed on your server. For support please click <a href="http://cms.hierstondeenlink.nl" target="_blank">here</a>
<a href="java script:document.cms_install.submit()">Next</a>';
else include('req1'.$_GET['req1'].'.php');
?>
Dat is de code die ik gebruik om de inhoud weer te geven.
EDIT 2: Ik heb een dingetje gewijzigd en hij doet het, topic kan gesloten worden. Sorry voor het ongemak.
Beste mensen,
Ik ben momenteel bezig met een CMS systeem. Maar ik zit nu met een probleem (er zullen er nog veel komen
). Ik probeer nu dus achter index.php dit te krijgen:
Dat lukt me tot nu toe nog goed. Nou wil ik dus ( je hebt een index pagina waarin alles 'geladen' wordt, d.m.v. $GET) die inhoud dus laden, en dat lukt niet... Linkje. Als je op next klikt gebeurt er niks. Ik wil echter dus 'stap 2' erin laden. Die pagina heet req1.php (Klik). Weet iemand hoe ik dit in index.php kan laden? Als je de bron code wilt zien / nodig mocht hebben, post ik hem hier.
Alvast bedankt
P.s. moet nog een naam voor mijn CMS bedenken
EDIT:
Dat is de code die ik gebruik om de inhoud weer te geven.
Bewerkt: door SummerBase