Geplaatst: 12 oktober 200717 jaren comment_795810 Hallo, Ik heb ooit met MTA map editor een toren gebouwd. Ik zette zo'n .map bestand om in pawncode met een complimer op internet. Maar nou weet ik de site niet meer? Weet iemand die site of een andere manier om snel object in sa-mp te zetten?
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren comment_799441 Kuch! http://beerbox.dyndns.org/converter.php Hij doet het niet meer, weet iemand een andere?
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren comment_799958 Beste Timb0, jij vertelt hierboven dat deze site het niet bij jou doet. Echter, bij mij (en waarschijnlijk bij vele van ons) doet deze site het wel. Probeer eens je pagina te vernieuwen? Dat wil nog wel eens helpen. Mocht dat niet helpen, dan moet je het maar eventjes zeggen, dan komen we er samen ook nog wel uit. As Melhoras, NeoSyp
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren comment_799971 Beste Timb0,jij vertelt hierboven dat deze site het niet bij jou doet. Echter, bij mij (en waarschijnlijk bij vele van ons) doet deze site het wel. Probeer eens je pagina te vernieuwen? Dat wil nog wel eens helpen. Mocht dat niet helpen, dan moet je het maar eventjes zeggen, dan komen we er samen ook nog wel uit. As Melhoras, NeoSyp Inmiddels doet die het weer. Hij was vanmiddag wel degelijk uit de lucht hoor
Geplaatst: 18 oktober 200717 jaren comment_800164 Beste Timb0,jij vertelt hierboven dat deze site het niet bij jou doet. Echter, bij mij (en waarschijnlijk bij vele van ons) doet deze site het wel. Probeer eens je pagina te vernieuwen? Dat wil nog wel eens helpen. Mocht dat niet helpen, dan moet je het maar eventjes zeggen, dan komen we er samen ook nog wel uit. As Melhoras, NeoSyp Inmiddels doet die het weer. Hij was vanmiddag wel degelijk uit de lucht hoor Ja,, Mooi dat ie het weer doet
Geplaatst: 7 april 200817 jaren comment_935838 xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 201410 jaren door Niceguy36
Hallo,
Ik heb ooit met MTA map editor een toren gebouwd.
Ik zette zo'n .map bestand om in pawncode met een complimer op internet.
Maar nou weet ik de site niet meer?
Weet iemand die site of een andere manier om snel object in sa-mp te zetten?