Jump to content

Featured Replies

comment_796673

Misschien heb je dat van mij gehoord?

Ik zei het ook een keer op dit forum.

Het is inderdaad in de particle.txd, ik neem aan dat jet weet waar het ligt?

No niet, het ligt in de models map.

Je moet de alpha uitpakken en dan kan je het bewerken.

Ben je klaar, moet je het op Alpha klikken en de bewerkte importeren.

Zie een voorbeeld:

neonbl3.jpg

Edited by GTA_XP

comment_796687
Zo iets als bij VCS. http://www.gamed.nl/messages/35026.gif[

Apple-Mac

(en @: GTA_XP, dat klopt dat het daar ligt, maar hoe moet je zoiets bewerken dan??)

Je moet op Alpha/mask klikken en dan op de car of bike schaduw klikken

en moet je het exporteren als bijvoorbeeld .bmp.

Dan ga je naar de map die je de plaatje hebt gexporteerd.

Dan kan je het bewerken, hoe je neonlichten kan, weet ik niet.

Maar ik denk dat Paintshop beter is.

Heb je wat je wou, dan open je particle.txd en klik je Aplha/mask.

Dan klik je op de schaduw, dan importeer je dan de bewerkte plaatje.

En dan saven.

P.S. hoort de GLD leader dit niet te weten?

@Galiorix, je hebt het gigantisch fout!

Edited by GTA_XP

comment_798102

Probeer je model als 2DFX in de .IDE te definiëren:

objs
end
tobj
end
path
end
2dfx
>>Hiertussen, "2dfx" en "end"<<<<<
end
anim
end
txdp
end

Nu gewoon als normaal object in de IPL plaatsen, en dat zou kunnen werken. Denk er wel aan dat je niet je hele gebouw als 2dfx definiëerd.

Dit zou kunnen werken, probeer het in ieder geval.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.