Jump to content
Geplaatst:
comment_796716

hey, ik heb nog worms 4 gekocht maar nu doet hij het niet

als ik hem opstart begint hij wel en hij laad dan ook maar dan kapt ie er op eens mee

ik heb geprobeerd een filmpje te maken maar als hij er mee kapt, kapt het filmpje ook.

wie wil mij aub helpen anders is mijn geld weer verspild! het lijkt me zo een leuk spel :-(

hier is ie; klik

heel erg bedankt alvast! _O_

radio es.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_800642
ja daarom wil ik die ook update, maar dan krijg ik dat ene scherm en dan sluit de installatie af :(

Van een driver update wordt je videokaart niet sneller, wel van het vervangen van een videokaart.

Die driver wil niet updaten, omdat hij te oud is en niet ondersteund wordt door nVidia Forceware.

en nVidia schrijf je als nVidia, Nvidia of NVIDIA en niet als nvidia, nVidea of NVIDEA.

Geplaatst:
comment_802813
maar volgens het spel zou het hij het gewoon moeten doen!:

kijk maar, dit zijn de requirements die achter op het spel staan, ik heb gewoon WindowsXP,

requirementsel3.png

Er staat dat je een DirectX 9 Graphics cart moet hebben. Dat jij Windows XP hebt wil niet zeggen dat je PC het aan kan. En ik geloof niet dat die kaart die jij hebt DirectX 9 is (Ik denk eerder DirectX 7)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.