als je de drawdistance van een object in vice city (weet niet of het ook voor san andreas past) hoger maakt dan 300 dan worden ze ontastbaar.
dat hat ik ergens gelezen.
nu heb ik een idee
als we nu een object 2X maken bijvoorbeeld huisn en huisv van bijde een dff en een txd en een col
dan plaats je ze beide op de zelfde plek in vice (of san andreas aleen ben ik daar niet zeker van of het werkt) aleen de huisn moet een drawdistance van 300 hebben en de huisv een van 10.000.000 (dat is een voorbeeld) dat zou dus moeten betekenen dat het object huisv niet aan te raken is en huisn wel
dan hou je dus een soord van LOD over aleen dan mooier
Heey mensen,
ik zat net de denken.
als je de drawdistance van een object in vice city (weet niet of het ook voor san andreas past) hoger maakt dan 300 dan worden ze ontastbaar.
dat hat ik ergens gelezen.
nu heb ik een idee
als we nu een object 2X maken bijvoorbeeld huisn en huisv van bijde een dff en een txd en een col
dan plaats je ze beide op de zelfde plek in vice (of san andreas aleen ben ik daar niet zeker van of het werkt) aleen de huisn moet een drawdistance van 300 hebben en de huisv een van 10.000.000 (dat is een voorbeeld) dat zou dus moeten betekenen dat het object huisv niet aan te raken is en huisn wel
dan hou je dus een soord van LOD over aleen dan mooier
als ik het fout heb hoor ik het graag
MVG,
joopykoopy