Jump to content
Geplaatst:
comment_797139

Zojuist las ik het nieuws dat er een nieuw gigantisch billboard in New York wordt gemaakt van GTA IV.

Ze zijn nog bezig met het maken en er staat een karakter uit GTA IV op. Bekijk het zelf hieronder:

1192304257.jpg

Mooie werk he? Ik ben benieuwd welk karakter erop komt, kunnen we nu binnenkort ook wat nieuws rondom GTA IV verwachten? Het was de laatste tijd wel stil door het uitstel.

Bron: InsideGamer.nl

Groetjes, :cya:

Boris H.

• Reacties 75
  • Bezichtigingen 5.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_821495
Hmm, ik denk toch dat het nog even gaat duren voor er weer een vervolg op de serie komt.

Ja weer een paar jaar waarschijnlijk. Ik denk dat het korter duurt als gta 4 net als gta 3 weer een nieuwe reeks start voordat de volgende word gereleased. Maar eerst maar is GTA 4 eindelijk in handen hebben en hebben gespeeld voor we over de volgende gaan discussieren :puh:

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_943257

Dat kost een flinke smak geld. Jammer dat die dingen hier niet in Rotterdam e.d. hangen ;). Ziet er wel tof uit moet ik zeggen. Ik zou ook niet 1 2 3 kunnen zeggen welke andere game dit heeft gedaan?

Geplaatst:
comment_943594
Ik vind het een beetje onzin om gelijk een Gigantisch billboard in NY te maken , Het is maar een game en ik denk dat sommige mensen daar last van hebben als er een game billboard voor te maken , Misschien is dit wel reklame maar dan moet je het niet zo uitgebreid maken dat je het gelijk ziet en voor gaat eren!

mar zullen mensen er last van hebben anders zal der een kaale gebouw daar staan vind dit mooier mar die karakter zie je tog wel vaker dat is tog die eene met die lolly

Geplaatst:
comment_943632

Mooie billboard weer hoor :dans:

Jammer dat in Nederland zoiets niet voorkomt. :N

Maar nog minimaal 14 daagjes wachten, en dan is het zover! :eten::dans:

Groetjes,

MGT. ^_^

Bewerkt: door MrGrandtheftauto

Geplaatst:
comment_943798

Nou, da's toch niet zo'n rare gedachte? Rockstar trekt alles uit de kast om het spel maar te promoten. Dan zou het inderdaad grappig zijn om bovenop de billboard iets te leggen wat uniek is (zoals die Hidden Packages die worden rondgestuurd)

Geplaatst:
comment_944107
Nou, da's toch niet zo'n rare gedachte? Rockstar trekt alles uit de kast om het spel maar te promoten. Dan zou het inderdaad grappig zijn om bovenop de billboard iets te leggen wat uniek is (zoals die Hidden Packages die worden rondgestuurd)

oke dacht ik even niet aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.