Geplaatst: 14 oktober 200717 jaren comment_797219 Deze maand is het precies tien jaar geleden dat de eerste game van Grand Theft Auto gereleased is. Dat betekent dus dat Grand Theft Auto nu tien jaar bestaat. Hierbij wil ik iedereen feliciteren.
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren comment_799597 volgens mij gaan mensen hier nu alleen nog maar posten om een postpuntje meer te krijgen (zoals ik per ongeluk ook al doe). maar indieder geval geveliciteerd rockstar zet je feestneus maar op en neem een extra bak koffie bij de automaat en een biertje als het mag van de baas
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren comment_800102 rockstar gefeliciteerd met jullie 10jarige jubileum van gta jullie reeks heeft me nog nooit teleur gesteld en ze wordt elke keer beter en beter ga alsjebieft zo door en stop nooit! nogmaals gefeliciteerd en laten we dit nog jaren mee maken!
Geplaatst: 5 november 200717 jaren comment_814861 10 jaar alweer, dat gaat snel hooen dat er nog 10 jaar bijkomen
Geplaatst: 5 november 200717 jaren comment_814935 Leuk om te bedenken als je GTA speelt; dit spel is al 10 jaar oud. Zo lang geleden en toch is Grand Theft Auto nog een redelijk goed spel. Dit bewijst de kracht van de GTA serie wel. Het overleeft zelfs de tijd.
Deze maand is het precies tien jaar geleden dat de eerste game van Grand Theft Auto gereleased is.
Dat betekent dus dat Grand Theft Auto nu tien jaar bestaat.
Hierbij wil ik iedereen feliciteren.