Jump to content

Featured Replies

comment_797490

Er worden in ieder geval heel wat problemen ondervonden als je het op Vista speelt (zie het GTA San Andreas Hardware Forum), maar een groot aantal leden kan het gewoon zonder problemen spelen...

comment_797917

Voor het spelen van SA op vista wil ik je de volgende adviezen meegeven:

- starten als administrator:

• rechtermuisknop op snelkoppeling > eigenschappen
  • tabblad 'Compatibiliteit' > 'Bevoegdheidsniveau': "Dit programma als Administrator uitvoeren" aanvinken
  • aanverwante programma's zoals SAMA moeten dan ook zo ingesteld worden

- zorg voor de allernieuwste / allerlaatste update van de drivers (stuurprogramma's) van je grafische (video) kaart.

Succes ^_^

comment_797992

Ik heb zelf GTA SA met vista, bij mij loopt het heel soepel maar als het vast loopt, dan zal vista naar oplossingen zoeken, gewoon laten zoeken duurt 20 seconden ofzo, en daarna loopt het weer soepel, hier geen problemen, het loopt wel een svast als ik heletijd switch van bureaublad (wikigta) en spel. maar dat lijkt me normaal. Het is wel ten zeerste aan te raden om adminstratierechten te hebben.

comment_799159

Bij mijn vriend werkt het ook perfect.

Maar als die toch vastloopt moet je gewoon een programma downlaoden waar je alles update.

Ik weet niet of ik de link mag geven dus ik doe het even niet ^_^

Greet Metal :cya:

comment_800518

M'n vriend heeft hem op de verkeerde account op z'n Vista Laptop geinstalleerd en kwam daarna uit op een blokkering.

Dus altijd installeren op de Administrator account, want als hij is ingesteld op blokkeren heb je er daarna niets meer aan. ;)