Geplaatst: 14 oktober 200717 jaren comment_797526 ik heb onlangs MTA vc 0.5 gedownload en als ik het wil opstarten zegt hij: In multi theft Auto 0.5 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. __________________________________ U was bezig met een bewerking.Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. de map v mta 0.5 zit in die van vice city maar als ik op het icoontje van mta druk lukt het niet. weten jullie hoe ik dit kan verhelpen? Grreetzzzz
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren comment_799785 VC:MP is niet hetzelfde als MTA, bijdeze verplaats naar het MTA hulpforum. Wil je toch meer weten over VC:MP bekijk dan even hun website. >> Moved naar MTA Help
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren comment_799820 Heb je wellicht mods in je GTA? Zo ja, haal deze eruit. Je GTAVC moet helemaal orgineel zijn. En voor de duidelijkheid; 1 topic is genoeg! 3 is wat veel vind je niet?
Geplaatst: 19 oktober 200717 jaren Auteur comment_801080 niemand antwoorde en ik heb geen mods meer ik heb het vorige wezek opnieuw geinstalleerd
Geplaatst: 19 oktober 200717 jaren Auteur comment_801087 VC:MP is niet hetzelfde als MTA, bijdeze verplaats naar het MTA hulpforum. Wil je toch meer weten over VC:MP bekijk dan even hun website.>> Moved naar MTA Help ik vind dat niet op het site kan je mss ff een kleine uitleg geven? EDIT: nu zegt hij iets van ''password server'' wat moet ik hierbij invullen? als ik zonder het paswoord het spel opstart zegt hij: couldnt launchvice~city.exe.Did you install vcmp to you vc directory? Bewerkt: 19 oktober 200717 jaren door Gangsta-CJ
ik heb onlangs MTA vc 0.5 gedownload en als ik het wil opstarten zegt hij:
In multi theft Auto 0.5 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Onze excuses voor dit ongemak.
Grreetzzzz