Geplaatst: 14 oktober 200717 jaren comment_797551 Kent iemand crank that (soulja boy)? soulja boy ontwierp een dansje toen hij nog niet bekend was, en toen zette hij zijn dansje met een rap op youtube en myspace. Het is een hit in amerika geworden. Iedereen probeert het dansje nu jong en oud. het is langs deze kanten nog niet doorgebroken maar hier wordt het vast ook een succes en geef toe het is echt een lekker dansje chicks met korte broekjes http://nl.youtube.com/watch?v=giL_TATILyQ maar die eerste vind ik het danske zelf beter. wat vinden jullie hier van?
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren comment_800054 Vind 'm wel vet alleen paar dinge zijn wel genakt zoals de Snap Yo Fingers die erin zit.. en dat stukje dat ze zeg maar net doen alsof ze op 'n motor zitten is van Yung Joc.
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren comment_800078 Dit vind ik wel grappig Maar dit vind ik leuker Rond 4.52 á 4.51 dat sturen of die gast voor die Hummer die doet alsof hij een golfbal wegslaat Bewerkt: 17 oktober 200717 jaren door Da Phoenix
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957615 Epic bump. Persoonlijk ben ik het eens met Juju. Al die rap is keihard naar beneden gegaan. Gelukkig hebben we nog Nederhop (Klinkt wel als een of andere kut-jumpstyle crew tbh ) dat wel vet is. Opgezwolle is geweldig! Verder nog wat meer, The Opposites zijn wel goed, en soms komt er nog eens wat leuks voorbij uit de VS. Maar meestal is al die rap fkn waardeloze commerciële rotzooi. Het is zo moeilijk goede rap te vinden, dat ik de hoop al jaren en jaren geleden op heb gegeven. Om een of andere reden ben ik nu een echte metalfan geworden, en kom er nooit en dan ook nooit meer vanaf. Kan zo een gigantische lijst maken met wat ik mooi vind. Maar dan zit ik hier morgenochtend nog... @Disturbed (Mocht je het nog lezen.) http://www.youtube.com/watch?v=BVgM7qeAlko Dit bedoel je? Maar er is heel wat moois vroeger gemaakt. Een groot aantal bands van die tijd vind ik geweldig. Black Sabbath, The Rolling stones om even wat te noemen.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960053 Je kan toch niet werkelijk menen dat je dit vet vind? Dit is echt duidelijk zichtbare hip hop verkrachting. Die jongen is zo inspiratie loos, zo;n inhoud loos, zo beat loos. Ik haat dit echt met alles, dit is dus echt kut muziek. is mijn mening he, voordat ik weer boze reacties krijg van crunk-gasten Bewerkt: 28 april 200817 jaren door Junglist
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976529 Bumpje.. Is natuurlijk een waardeloos nummer maar.. .. ik kan niet haten op een jongen die op z'n 17e een goedverkochte plaat heeft gemaakt met de demo van Fruity Loops .
Kent iemand crank that (soulja boy)?
soulja boy ontwierp een dansje toen hij nog niet bekend was, en toen zette hij zijn dansje met een rap op youtube en myspace.
Het is een hit in amerika geworden.
Iedereen probeert het dansje nu jong en oud.
het is langs deze kanten nog niet doorgebroken maar hier wordt het vast ook een succes
en geef toe het is echt een lekker dansje
chicks met korte broekjes http://nl.youtube.com/watch?v=giL_TATILyQ
maar die eerste vind ik het danske zelf beter.
wat vinden jullie hier van?