Geplaatst: 14 oktober 200717 jaren comment_797569 Help me plz: Ik zat net gta te spelen... heb opnieuw geinstalleerd vanwege een mod die suckte [/font] nu doet hij het weer, de achtergrondmuziek en radio'sstations doen het wel maar het geluid als je schiet, iets oppakt of de sirene hoor je niet... help plz
Geplaatst: 14 oktober 200717 jaren comment_797771 Kijk eens of het SFX Volume niet per ongeluk helemaal op zijn laagst staat (iets van main menu -> options -> audio options -> sfx volume) Staat die op z'n hoogst? Probeer dan eens om GTA even nog een keer te herinstalleren en kijk of t dan werkt. Werkt dat ook niet? Dan kun je nog proberen om de sfx bestanden te vervangen door bestanden die t wel doen. Edit: die laatste sloeg eigenlijk nergens op. Dan kun je beter even herinstalleren. Savegames blijven bewaard. Bewerkt: 19 oktober 200717 jaren door K.O.
Geplaatst: 15 oktober 200717 jaren Auteur comment_798182 werkt niet de sfx stond op bijna z'n aller hoogt, en waar kan ik die bestanden dan vinden
Help me plz:
Ik zat net gta te spelen... heb opnieuw geinstalleerd vanwege een mod die suckte
[/font]
nu doet hij het weer, de achtergrondmuziek en radio'sstations doen het wel maar het geluid als je schiet, iets oppakt of de sirene hoor je niet...
help plz