Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Programmeren voor Logitech G15

Hoi, ik vroeg me af of iemand weet waar ik tutorials of andere methodes kan vindend om te leren programmeren voor het Logitech G15 toetsenbord (Die heeft zo'n LCD scherm waarop je bepaalde kleine programma's kunt draaien, zoals je statistieken in games, of hoe heet je computer is). Het lijkt me leuk om zelf zulke programma's te maken. Dus als iemand er ervaring mee heeft, of weet waar ik tutorials kan krijgen zeg het dan alsjeblieft

Hier wat voorbeeldjes van wat programma's die ik op Google Afbeelding heb op gezocht voor als je je afvraagt wat het is

logitech_g15_keyboard_5.jpg

lcd.jpg

1319.jpg

ver40_143.jpg

EDIT: Oh en pls, niet zulke reacties als in dit topic...

Edited by T@rget

Featured Replies

Moet je Danny even vragen. :puh: Hij heeft toch ook zo'n toetsenbord?

Zoals je zelf al aangeeft. "Programmeren" voor Logitech G15. Dus bij deze verplaatst naar het Programmeren forum. Helaas kan ik je er verder niet mee helpen, omdat ik niet bekend ben met dit soort programmeer dingen. Kijk anders eens in de handleiding of zoek support via Google, met een term zoals "How can I customize my own G15 display"... Succes!

• Author
Zoals je zelf al aangeeft. "Programmeren" voor Logitech G15. Dus bij deze verplaatst naar het Programmeren forum. Helaas kan ik je er verder niet mee helpen, omdat ik niet bekend ben met dit soort programmeer dingen. Kijk anders eens in de handleiding of zoek support via Google, met een term zoals "How can I customize my own G15 display"... Succes!

Ohja :puh: Was vergeten dat het Sub-Forum Webdesign & Programmeren er ook nog was _O_

Maar wat jij zegt, het in Google in typen heb ik al geprobeerd maar dan krijg ik allemaal Duitse sites (Kijkt naar Duits op z'n cijfer kaart Wouw! 3.3 op repetitie)