Jump to content
Geplaatst:
comment_797707

Beste forum leden!

De Gezonde Sigaret is geboren!

De sigaret bestaat uit een vervangbaar mondstukje met vloeistof en een staafje met electronica. Bij het trekken aan de sigaret komt een geur- en smaakcomponent vrij, en om het effect compleet te maken, licht er bij gebruik vooraan een ledlichtje op.

Het is goedkoper,bevat 70 % minder nicotine en geen toxische stoffen en het smaakt het zelfde! :tu:

Is het dan nog wel gezellig als je aan electronisch buisje-met-vloeistof te lurken als aan een gewone sigaret?

Zelf rook ik niet..Maar als ik ga roken neem ik zon sigaret! Lijkt het jullie wat?

Bron

599615203_eda96bd960_m.jpg

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 4.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_800061
Ik hoorde van iemand, dat het 60 euro kost, en dat je er dan een maand mee kunt doen.

Eigenlijk wel héél duur vind ik, maar goed, ik rook zelf niet, dus ik hoef dat spul niet!

Dus om zo'n ding aan te schaffen kost dus 60 euro. Maar kost het dan 60 euro per maand. Of zijn de maandelijkse kosten na aanschaffing dan minder, want reken maar uit. 2 pakjes ongeveer per week. is ook al gauw 6 euro per week. ker 4 is al 24 euro. En je gezonheid gaat er van achteruit. Die elektrische sigaret mag dan welw at duurder zijn. Maar je kan er mischien wel weer een paar jaartjes langer dioor leven.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_800307
Ik hoorde van iemand, dat het 60 euro kost, en dat je er dan een maand mee kunt doen.

Eigenlijk wel héél duur vind ik, maar goed, ik rook zelf niet, dus ik hoef dat spul niet!

Dus om zo'n ding aan te schaffen kost dus 60 euro. Maar kost het dan 60 euro per maand. Of zijn de maandelijkse kosten na aanschaffing dan minder, want reken maar uit. 2 pakjes ongeveer per week. is ook al gauw 6 euro per week. ker 4 is al 24 euro. En je gezonheid gaat er van achteruit. Die elektrische sigaret mag dan welw at duurder zijn. Maar je kan er mischien wel weer een paar jaartjes langer dioor leven.

Inderdaad, hij kost wel duur maar je hebt er wel wat aan..

En alleen de sigaret zelf is 60 euro.

Die capsules krijg je er ook al gratis bij :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_800318
Het is onzin. Iedereen wil de oudere.

Voor mensen die willen stoppen met roken lijken mij deze sigareten handiger.

Als je wilt stoppen kun je gaan afbouwen met de Elektrische Sigaret.

Zodat je al snel geen trek meer gaat krijgen in een echte sigaret :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.