Jump to content
Geplaatst:
comment_797707

Beste forum leden!

De Gezonde Sigaret is geboren!

De sigaret bestaat uit een vervangbaar mondstukje met vloeistof en een staafje met electronica. Bij het trekken aan de sigaret komt een geur- en smaakcomponent vrij, en om het effect compleet te maken, licht er bij gebruik vooraan een ledlichtje op.

Het is goedkoper,bevat 70 % minder nicotine en geen toxische stoffen en het smaakt het zelfde! :tu:

Is het dan nog wel gezellig als je aan electronisch buisje-met-vloeistof te lurken als aan een gewone sigaret?

Zelf rook ik niet..Maar als ik ga roken neem ik zon sigaret! Lijkt het jullie wat?

Bron

599615203_eda96bd960_m.jpg

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 4.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_821624
ik zie die "gangsters"daar niet mee lopen ;) , hun vinden de gewone sigaret veel "stoerder"

"Gangsters" zouden eerder met een vet lange joint lopen :puh:

Bewerkt: door GTA-fan2

Geplaatst:
comment_822613

Ik vindt het wel lache, maar ik denk dat het meerendeel van de rokers het niet lekker vindt, omdat het anders is. Net zoals ze eigenlijk ook nooit een ander merk roken :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_823035
Prachtige uitvinding natuurlijk! Alleen 't ding ziet er abnormaal uit, net een joint ^_^

Al kijk je terug in het topic staat er een 2de versie van de Supersmoker..

Die lijkt precies hetzelfde op een normale sigaret maar dan elektrisch. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.