Geplaatst: 15 oktober 200717 jaren comment_798196 wat vinden jullie van me nieuwe sig?? Ik heb mad fotoshop skills lopen oefenen thanks bros!!
Geplaatst: 15 oktober 200717 jaren comment_798262 Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede: Je heb 2 topic voor hetzelfde design geopend. Ik denk niet dat dit helmaal de bedoeling is. Verder hoort dit in de Showroom en niet hier.
Geplaatst: 15 oktober 200717 jaren Auteur comment_798288 Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede: Je heb 2 topic voor hetzelfde design geopend. Ik denk niet dat dit helmaal de bedoeling is. Verder hoort dit in de Showroom en niet hier. ja ik had hem eers verkeerd geplaatst daarom alsnog in showroom
Geplaatst: 15 oktober 200717 jaren Auteur comment_798439 Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede: Je heb 2 topic voor hetzelfde design geopend. Ik denk niet dat dit helmaal de bedoeling is. Verder hoort dit in de Showroom en niet hier. bedankt trouwens, jij ook welkom!!
Geplaatst: 15 oktober 200717 jaren comment_798474 Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede: Je heb 2 topic voor hetzelfde design geopend. Ik denk niet dat dit helmaal de bedoeling is. Verder hoort dit in de Showroom en niet hier. bedankt trouwens, jij ook welkom!! Ik ben hier al 2 jaar lid hoor...
Geplaatst: 15 oktober 200717 jaren Auteur comment_798481 Ten eerste welkom op het forum. Ten tweede: Je heb 2 topic voor hetzelfde design geopend. Ik denk niet dat dit helmaal de bedoeling is. Verder hoort dit in de Showroom en niet hier. bedankt trouwens, jij ook welkom!! Ik ben hier al 2 jaar lid hoor... ja ik toch ook al een half jaar
wat vinden jullie van me nieuwe sig?? Ik heb mad fotoshop skills lopen oefenen
thanks bros!!