October 18, 200718 yr Author Moet ik nou elke design die ik post gaan bumpen voor een rate? Gaat niet goed hier... >>> Door RonaldVC: Vergeet niet dat de GFX-fora een onderdeel is en blijft van het GTAForum. Het GFX gedeelte ligt de laatste tijd inderdaad wat op een laag pitje, hoe dat komt is niet uit te leggen. Zo zijn er rustige periodes, en zo komen er ook wel weer drukkere periodes aan voor dit subforum..<<<
October 25, 200718 yr Een snelle rate dan maar: Ziet er opzich niet gek uit, alleen ik mis echt de diepte in je sig. Je render ziet er zo plat uit, je effecten zijn wel redelijk, een beetje standaard filterwerk (lijkt), dat wel. Een groot pluspunt vind ik je naam, die is heel goed verwerkt met een goed gekozen font. 7/10
October 26, 200718 yr Author Een snelle rate dan maar: Ziet er opzich niet gek uit, alleen ik mis echt de diepte in je sig. Je render ziet er zo plat uit, je effecten zijn wel redelijk, een beetje standaard filterwerk (lijkt), dat wel. Een groot pluspunt vind ik je naam, die is heel goed verwerkt met een goed gekozen font.7/10 Dankje voor je rate. Het was ook eerlijk gezegd ook standaard filterwerk Beetje smudgen, wat filters etc. Ik had hem ook binnen een half uurtje af. Mijn nieuwe sig vind ik veel beter.
October 27, 200718 yr Hij is wat leeg. Je hebt volgens mij veel gesmudged? Ik vind hem niet slecht, maar het lijkt alsof je er wat weinig moeite voor hebt gedaan. Die signature van Makaay die je nu in je signature hebt ziet er heel wat beter uit!
October 28, 200718 yr Author Hij is wat leeg.Je hebt volgens mij veel gesmudged? Ik vind hem niet slecht, maar het lijkt alsof je er wat weinig moeite voor hebt gedaan. Die signature van Makaay die je nu in je signature hebt ziet er heel wat beter uit! Jep, inderdaad veel gesmudged. En wat filters. Er zit ook niet veel moeite in hoor
Ik ben weer eens gaan knutselen, en dit is eruit gekomen:
C&C?