Jump to content
Geplaatst:
comment_798536

Design Your Own Mission!

Heb je altijd al tegen iedereen verteld dat jij veel mooiere missies had kunnen bedenken dan Rockstar heeft gedaan. Dan is dit je kans, want we bieden je nu de mogelijkheid om je eigen missie te bedenken en deze ook echt in GTA:SA te spelen. Iedereen kan namelijk zijn volledig uitgewerkte idee voor een missie insturen. De beste inzendig zal beloont worden met een echte versie van zijn idee, gemaakt in een Modificatie voor GTA San Andreas.

Om mee te doen, moet je voor Dinsdag 30 Oktober je volledig uitgewerkte idee in een post in dit topic plaatsen. Het idee kan een losse missie zijn, of een setje van maximaal 3 bij elkaar horende missies. Je mag meerdere ideeën insturen, maar dan wel in losse posts en deze zullen ook los van elkaar beoordeeld worden.

Na 30 Oktober kiest de organisatie een aantal inzendingen eruit, waarbij er gelet wordt op onder meer originaliteit, nastreven van de voorwaarden (zie onder), haalbaarheid van het idee, welke ons het meeste aantrekt en welke het mooiste geschreven is (meest in detail). Het aantal dat we uitkiezen is afhankelijk van het aantal deelnemers.

Daarna mag iedereen stemmen. Iedereen kiest z'n top 3 eruit, en geef eventueel een toelichting.

De prijs voor de winnaar is dat hij zijn eigen missie zelf echt kan spelen! Wij scripten namelijk de winnende missie. Stem dus ook eerlijk, want des te meer kans heb je dat jij de missie kan gaan spelen die je het leukste lijkt!

Voorwaarden:

• Gebruik alleen reeds in San Andreas bestaande objecten, personen, voertuigen en gebieden.
  • Geen discriminerende of (te erge) seksistische inhoud.
  • Je mag meerdere missies maken, maar zet deze dan ook in meerdere posts.
  • Je mag meerdere (max 3) samenhangende missies maken. Als ze bij elkaar horen zet ze dan in één post (hierbij wordt dus gelet op het geheel en kan op worden gestemd als één missie).
  • Wij behouden het recht om een missie iets te veranderen.

Dit topic is uitsluitend bedoeld om inzendingen te plaatsen. Voor vragen en reacties op reeds geplaatste inzendingen, hebben we een apart reacties-topic

De inzendingen zijn inmiddels gedaan even als de stemming voor het beste idee.

post-748-1194954886.png

De winnaar is de missie "General Dilemma" van GTA-Sheep.

Deze missie zal nu door de organisatie worden gemaakt in een modificatie voor GTA-SA.

Voortgang zal in dit topic worden vermeld.

Organisatie:

PatrickW

Dutchy3010

• Reacties 56
  • Bezichtigingen 8.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_861616

Geen stemmen, aangezien je dan veel meer aan moet passen als alleen SCM (en GXT)... Maar je kan wel lezen wat ze zeggen, dus dat probleem is al verholpen. :)

Geplaatst:
comment_862144

Het lijkt mij wel mogenlijk om stemmen te gebruiken. Er zijn computerprogramma's die zo zijn gemaakt dat als jij en stuk uit de krant voor leest hij jou stem opslaat, en als je dan een text typt leest de computer het voor met jou stem. Als je nou met een programma als fraps een aantal zinnen die cj tijdens missies zegt opneemt, en deze in zo'n programma stopt, zodat deze cj's stem opslaat, dat je dan een tekst kan typen en dat die text met cj's stem word vorgelezen. Daarna lijkt het me niet zo heel moeilijk (voor zulke goede modders als jullie) om dat dan weer in een missie te stoppen.

Het is maar een idee, en het zal wel allang bedacht zijn, of niet werken maar het lijkt me toch wel te doen.

P.S. ik zal wel de naam van zo'n programma wel aan mijn vader vragen, die heeft daar wel verstand van.

Bewerkt: door hielkeh

Geplaatst:
comment_862262
Het lijkt mij wel mogenlijk om stemmen te gebruiken. Er zijn computerprogramma's die zo zijn gemaakt dat als jij en stuk uit de krant voor leest hij jou stem opslaat, en als je dan een text typt leest de computer het voor met jou stem. Als je nou met een programma als fraps een aantal zinnen die cj tijdens missies zegt opneemt, en deze in zo'n programma stopt, zodat deze cj's stem opslaat, dat je dan een tekst kan typen en dat die text met cj's stem word vorgelezen. Daarna lijkt het me niet zo heel moeilijk (voor zulke goede modders als jullie) om dat dan weer in een missie te stoppen.

Het is maar een idee, en het zal wel allang bedacht zijn, of niet werken maar het lijkt me toch wel te doen.

P.S. ik zal wel de naam van zo'n programma wel aan mijn vader vragen, die heeft daar wel verstand van.

Ik heb zulke programma's nog niet gezien, ten minste geen die ook maar een beetje fatsoenlijk resultaat gaven, maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat ze niet bestaan.

Als je een programma weet waarmee je willekeurige zinnen door CJ en de andere personages in het spel kunt laten uitspreken, hoor ik het graag.

Maar sowieso maken we een SCM mod met behulp van een "Mission Pack" en die staat alleen het aanpassen van de scm code en de GXT file toe. Op het moment dat we ook andere dingen ( zoals geluids-files) gaan aanpassen, wordt het een heel stuk lastiger om de mod te installeren en achteraf weer netjes te verwijderen. Dus dat zorgt alleen maar voor een extra drempel voor mensen om de mod uit te proberen.

Het idee is leuk, maar als het al zou kunnen, zullen wij er geen gebruik van maken. Maar ik weet zeker dat er heel wat modding projecten zijn, die heel graag dingen door CJ willen laten zeggen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_865654

post-33831-1200223889_thumb.png

Het leger komt eraan!

post-33831-1200223931_thumb.png

Zonder pasje had ik hier niet naar binnen gedurfd...

post-33831-1200223987_thumb.png

Naar Woozie, met Suzie, Kendl en Cesar.

Binnenkort meer!

Note: onthoudt dat dit work-in-process screens zijn. Er kunnen dus nog dingen veranderd worden voor het uiteindelijke resultaat!

Geplaatst:
comment_865868

Dat ziet er leuk uit Jet, ook gaaf is dat de missie zich in heel San Andreas afspeeld op Los Santos na. Ik verlang naar deze missie, de missie word waarschijnlijk beter dan End of the Line. :)

Geplaatst:
comment_866228

Ziet er top uit :tu: ik ben bijzonder benieuwd naar het uiteindelijke resultaat en kan niet wachten om de missie te spelen :Y

Geplaatst:
comment_866540

Ik wil ook nog even hier mijn complimenten geven aan PatrickW en jet :), het ziet er erg mooi uit en ik kan ook niet wachten tot het eindresultaat. Dus nogmaals mijn complimenten, ook erg leuk dat jullie een soort van cutscene hebben ontworpen, maar natuurlijk niet zoals die in SA, want zoals ik begrijp is dat niet mogelijk :puh:.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.