Jump to content
Geplaatst:
comment_798603

yo welke klok draag jij?

ik draag normaal in de klas en op straat:

1156075174627_1156398500867_ebaythumb1.jpg

een neppe maar wel een goeie neppe (heb dez al 5 jaar)

maar op feesten en partijen draag ik er een van me pa die heeft die gekocht voor als ik 21 word

submariner-noire.jpg

submariner uit me geboorte jaar

Nu jullie!

• Reacties 75
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_806502
Ik vind het een beetje raar om zoveel geld in een horloge te stoppen , Kijk je kan ook gewoon 110€ voor een mobiele telefoon kopen , <--- Je hebt hier meerdere optie's zoals : Bellen , Smsen , Spelletjes , Muziek , Video's , Bluetooth Enz. Daar heb je toch echt iets meer dan z'n horloge van 5000 - 40.000 voor ..

hahahaa ja wrom zou je een ferrari kope een brommer heeft toch ook wielen :ch: :ch: :ch:

blijf ontopic :duh:

ik draag een termexia :D

tis mijn topic noob :cya:

>>> Door Mania-92: Dit is mijn forum en ik wil dit soort onzin hier niet, heb je laatst al gewaarschuwd (onofficieel ;p) maar ervan leren blijft toch moeilijk..<<<

onzin!?!? ik praat normaal tege die goser hij zeurt over ontopic het was ontopic in me eigen topic die goer deed gewoon zielig :N:N:N:N

>>> Door Mania-92: En daarom gaan we maar even spammen en hem voor noob uitmaken?

Stuur hem voortaan gewoon een (nette) pb..<<<

Geplaatst:
comment_806738
5000euro voor een rolex is niets. da zijn de goedkope, wat je goedkoop kan noemen.

je hebt er van bijna €40.000.

jaj llelijke goude met diamntjes, normale zijn max 10k

ja? een sub mischien. maar een president, in wit goud? zoek maar eens op. ;) ik zal het wel weten zeker. ;)

Geplaatst:
comment_807784

In San Andreas heb ik een goude horloge van Didier Sachs 8) , maar in het echt vind ik het geen prettig gevoel om de hele dag een horloge om je pols te hebben. Harstikke zweterig , en onnodig want ik vraag gewoon aan een opatje op straat hoe laat het is. :clown:

Geplaatst:
comment_807803
In San Andreas heb ik een goude horloge van Didier Sachs 8) , maar in het echt vind ik het geen prettig gevoel om de hele dag een horloge om je pols te hebben. Harstikke zweterig , en onnodig want ik vraag gewoon aan een opatje op straat hoe laat het is. :clown:

Zweterig is het niet. Of je moet behoorlijk dik zijn en van die vette polsen hebben. En ik val geen opa's lastig. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.