Geplaatst: 2 januari 200520 jaren comment_73964 Wij zijn bezig met een nieuwe Mod voor GTA V.C we zijn hier 02-01-'05 mee begonnen en we zullen hier todat de mod klaar is screenshots plaatsen. _________________________ -LAATSTE UPDATE: 30-03-05- ----------------------------------- Hé er is een vliegtuig neergestort ! :o Via deze brug kom je straks op een eiland uit. Pas op voor vallende vliegtuigen! _________________________ Tot nu toe bevat de Mod!: *3 Bruggen . *1 Heli platform . *Twee parkeerplaatsen. *Rotsen met een neergestort vliegtuig. *een klein eiland *Een heli op het platform waarschijnlijk de hunter of maverick.(het is de hunter) *Nog meer rotsen (of een berg) (het is een berg) *Op de parkeerplaatsen auto's.(er staan er al een paar) *Eiland(70% af bomen moeten nog worden geplaats) *police maverick op een stuk land in de lucht *seasparrow bij het eiland Het volgende willen we nog maken: *vrachtauto ------------------------------- Heb je nog een idee dat we kunnen toevoegen? zet het dan in dit topic! Bewerkt: 23 april 200520 jaren door gangster
Geplaatst: 19 januari 200520 jaren Auteur comment_83357 oke zal ik proberen maar gewoon met borden enzo want ik weet niet hoe dat moet zoals een half pipe maken maar dat zal ik wel proberen aleen dan wel niet in de beta versie :angry:
Geplaatst: 19 januari 200520 jaren comment_83563 Je kan er lekker in gaan stunten...Je kan het zelf uitproberen in mijn mod: Xtreme Stunt Challenge
Geplaatst: 29 januari 200520 jaren Auteur comment_89326 We hebben de MOD opgestuurt naar www.gtagames.nl en we hebben een site gemaakt (onder constructie) waar je info kunt krijgen over de mod ! klik hier voor de website ! (deze site is nog niet af)
Geplaatst: 29 januari 200520 jaren comment_89334 zou dat kunnen in gta vice city schade en zelfde wagens van Burnout3 :lol: als schade lukt probeer dan een Indianapolis circuit maken van indycars en met 30 indycarswagens race met professionele schade een harde raakje op wiel en wiel is weggevlogen lijkt me vet om in Vice City te zien :lol:
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93451 als er nu veeeel meer stunt komen bijn ik heel happy :lol:
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100582 hey bij het lezen van deze topic ben ik best geintresserrd geworden om eraan mee te helpen...zelf werk ik ook aan GTA Real Life...maar dit kan er makkelijk bij wat ik kan: scm'en: wagens, wapens, hidden packages en vele andere codes, mappen en texturen dus ik zou graag bij deze mod team willen komen
Geplaatst: 26 februari 200520 jaren Auteur comment_100749 van ons mag je wel mee doen(ik weet wel niet hoe je die dingen dan moet versturen enzo) Bewerkt: 26 februari 200520 jaren door gangster
Geplaatst: 26 februari 200520 jaren comment_100764 Niet dat ik mee wil doen, maar kan je bestanden niet verzenden via Hotmail? Of Gmail? Als het niet lukt, kun je altijd nog proberen het op een CD te branden, en aan elkaar door geven.
Geplaatst: 26 februari 200520 jaren comment_100810 van ons mag je wel mee doen(ik weet wel niet hoe je die dingen dan moet versturen enzo) voeg mij maar gwon toe in je msn: ****************** edit by Eclipse: e-mailadressen via PB graag.
Geplaatst: 19 maart 200520 jaren Auteur comment_109894 ik wil nu een object maken maar hoe maak ik de txd want als ik dat heb dan weet ik genoeg en dan kan ik zelf objecten maken
Geplaatst: 20 maart 200520 jaren comment_110425 Heey kom op hé joey maak die mods :lol: UHM.............WAT? TXD uhm... ja ik zou het niet weten :rolleyes: :lol: Bewerkt: 20 maart 200520 jaren door DEATH333
Geplaatst: 20 maart 200520 jaren comment_110458 ik wil nu een object maken maar hoe maak ik de txd want als ik dat heb dan weet ik genoeg en dan kan ik zelf objecten maken de TXD maak je met de TXD builder 1.1. Druk gewoon in het programma op "add" en voeg je textures toe...Druk dan op Build Archive en je hebt je txd bestand Natuurlijk moet je wel eerst je obect texturen in de Zmodeler...Weet je niet hoe dan moet kun je het beste hier kijken: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...ndpost&p=110394
Wij zijn bezig met een nieuwe Mod voor GTA V.C
we zijn hier 02-01-'05 mee begonnen en we zullen hier
todat de mod klaar is screenshots plaatsen.
Via deze brug kom je straks op een eiland uit.
Pas op voor vallende vliegtuigen!
*Twee parkeerplaatsen.
*Rotsen met een neergestort vliegtuig.
*een klein eiland
*Een heli op het platform waarschijnlijk de hunter of maverick.(het is de hunter)
*Nog meer rotsen (of een berg) (het is een berg)
*Op de parkeerplaatsen auto's.(er staan er al een paar)
*Eiland(70% af bomen moeten nog worden geplaats)
*police maverick op een stuk land in de lucht
*seasparrow bij het eiland
Het volgende willen we nog maken:
*vrachtauto
-------------------------------
Heb je nog een idee dat we kunnen toevoegen?
zet het dan in dit topic!
Bewerkt: door gangster