Geplaatst: 2 januari 200520 jaren comment_73964 Wij zijn bezig met een nieuwe Mod voor GTA V.C we zijn hier 02-01-'05 mee begonnen en we zullen hier todat de mod klaar is screenshots plaatsen. _________________________ -LAATSTE UPDATE: 30-03-05- ----------------------------------- Hé er is een vliegtuig neergestort ! :o Via deze brug kom je straks op een eiland uit. Pas op voor vallende vliegtuigen! _________________________ Tot nu toe bevat de Mod!: *3 Bruggen . *1 Heli platform . *Twee parkeerplaatsen. *Rotsen met een neergestort vliegtuig. *een klein eiland *Een heli op het platform waarschijnlijk de hunter of maverick.(het is de hunter) *Nog meer rotsen (of een berg) (het is een berg) *Op de parkeerplaatsen auto's.(er staan er al een paar) *Eiland(70% af bomen moeten nog worden geplaats) *police maverick op een stuk land in de lucht *seasparrow bij het eiland Het volgende willen we nog maken: *vrachtauto ------------------------------- Heb je nog een idee dat we kunnen toevoegen? zet het dan in dit topic! Bewerkt: 23 april 200520 jaren door gangster
Geplaatst: 21 maart 200520 jaren Auteur comment_111049 bedankt maar ik weet hoe al je een object maakt en txd is een plaatje aleen meer als bmp of jpg en dat kan je niet met paint (ofzo) maken Edit:hij kan het plaatje niet openen? Bewerkt: 22 maart 200520 jaren door gangster
Geplaatst: 31 maart 200520 jaren Auteur comment_116158 ik wil een plaatje plaatsen een nieuwe screen maar dan komt er te staan dat er variable niet kunen of zo iets
Geplaatst: 31 maart 200520 jaren comment_116232 ik wil een plaatje plaatsen een nieuwe screen maar dan komt er te staan dat er variable niet kunen of zo iets je hebt wel een plaatje van 64,128,256,512,1024,2048 pixels nodig en het moet een BPM bestand zijn _(of was het nou BMP ?)
Geplaatst: 31 maart 200520 jaren Auteur comment_116242 oke zal effe kijken p.s sorry voor de dubbelpost
Geplaatst: 9 april 200520 jaren comment_121374 ik wil een plaatje plaatsen een nieuwe screen maar dan komt er te staan dat er variable niet kunen of zo iets je hebt wel een plaatje van 64,128,256,512,1024,2048 pixels nodig en het moet een BPM bestand zijn _(of was het nou BMP ?) bmp bestand ontopic: kvind de screens wel goed in ieder geval al1 die vliegtuige t zou wel mooi zijn als ze konde neerstorte maar ik denk niet dat da mogelijk is of wel?
Geplaatst: 10 april 200520 jaren Auteur comment_121445 meschien maar ik kan het niet of ik zou hem meschien voor een auto kunnen replacen en dan en stuk scheef land hoog in de lucht en dan met de missionbuilder hem daar plaatsen dat hij daar spawnt en dan van dat scheef stuk rolt en dan daar vanaf valt :huh: Bewerkt: 10 april 200520 jaren door gangster
Geplaatst: 10 april 200520 jaren comment_121850 meschien maar ik kan het niet of ik zou hem meschien voor een auto kunnen replacen en dan en stuk scheef land hoog in de lucht en dan met de missionbuilder hem daar plaatsen dat hij daar spawnt en dan van dat scheef stuk rolt en dan daar vanaf valt :huh: klinkt niet echt realisties... , zijn die vliegtuigen die in de lucht vliegen niet gedaan met patches, dat zou een optie kunnen zijn
Geplaatst: 16 april 200520 jaren comment_124891 Eindelijk weer activiteit op dit topic.. Gaat de mod nog gewoon verder..? Want het lijkt me wel een geinige mod..
Geplaatst: 21 april 200520 jaren comment_127529 ja we hebben nu ook een installer Is al downloadbaar..? Of komt dat nog zo jah wanneer..?
Geplaatst: 4 mei 200520 jaren Auteur comment_133829 ja we hebben nu ook een installer Is al downloadbaar..? Of komt dat nog zo jah wanneer..? hij is nu bijna klaar aleen nog bomen plaatsen en een readme(engels en nederlands)
Geplaatst: 4 mei 200520 jaren comment_133869 Als hij af is kan je hem opsturen naar GTAGames. uploadbig@gtagames.nl Dat komt hij in de DownloadDataBase van GTAGames te staan.
Geplaatst: 22 mei 200520 jaren Auteur comment_143496 we werken er niet zo veel meer aan nu dus het kan nog wel langer duren
Wij zijn bezig met een nieuwe Mod voor GTA V.C
we zijn hier 02-01-'05 mee begonnen en we zullen hier
todat de mod klaar is screenshots plaatsen.
Via deze brug kom je straks op een eiland uit.
Pas op voor vallende vliegtuigen!
*Twee parkeerplaatsen.
*Rotsen met een neergestort vliegtuig.
*een klein eiland
*Een heli op het platform waarschijnlijk de hunter of maverick.(het is de hunter)
*Nog meer rotsen (of een berg) (het is een berg)
*Op de parkeerplaatsen auto's.(er staan er al een paar)
*Eiland(70% af bomen moeten nog worden geplaats)
*police maverick op een stuk land in de lucht
*seasparrow bij het eiland
Het volgende willen we nog maken:
*vrachtauto
-------------------------------
Heb je nog een idee dat we kunnen toevoegen?
zet het dan in dit topic!
Bewerkt: door gangster