Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_798723

ik had een tijdje geleden gelezen hoe je een foto van jezelf kunt maken. maar ik kon het nergens meer vinden en nu was mijn vraag hoe doe je dat??

sorry als er al een topic over staat, maar er zijn zo veel pagina's dat ik het niet kon vinden.

groetjes guusje

Featured Replies

Geplaatst:
comment_798726

Dit is inderdaad mogelijk, je dient hier echter wel twee dingen voor nodig te hebben. Dat is een fotocamera, en minimaal één ge-recruit gangmember. Voor het geval je nog niet weet hoe dit moet, dit doe je op de PC met 'G' en met 'H', op de Playstation was het volgens mij met 'Up' en 'Down'. Neem de camera in je hand, en loop op een van je 'homies' af. Linksbovenin staat, als ik me niet vergis, een melding dat je met de 'Actie-knop' de camera kan geven. Nu kun je een foto van jezelf maken. Denk er wel aan, dat je niet te ver weg loopt. Dan heb je de camera weer terug en ben je terug bij af.

Edit @hieronder:

Ik denk niet dat hij dit bedoelt ^_^

Bewerkt: door Donwell

Geplaatst:
comment_798729

Je kan het ook anders doen. Je hebt dan xfire nodig. Dat is een chatprogramma net zoals msn, alleen deze kun je via sroll lock + X gebruiken dus gewoon ingame maar dit programma kan meer. Als je op scroll + S drukt maakt hij een foto van CJ of iets anders. Deze foto's staan daarna in je profiel op xfire. Het zou wel handig zijn als je xfire aanmeld ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_798750
Je kan het ook anders doen. Je hebt dan xfire nodig. Dat is een chatprogramma net zoals msn, alleen deze kun je via sroll lock + X gebruiken dus gewoon ingame maar dit programma kan meer. Als je op scroll + S drukt maakt hij een foto van CJ of iets anders. Deze foto's staan daarna in je profiel op xfire. Het zou wel handig zijn als je xfire aanmeld ^_^

ik heb hem trouwens voor de ps2. dus je je moet er eerst een recruteren en dan een fototoestel geven.

ik zal het gaan proberen :tu::cya:

Geplaatst:
comment_798943

De camera krijg je gewoon terug, maar als je te ver weg loopt, verdwijnt het beeld gewoon en heb je de camera weer. Als je alsnog op de foto wil, moet je hem nogmaals geven.

Geplaatst:
comment_798957

Waarschijnlijk ben je Los Santos al uit, en ben je nog niet begonnen aan de Return To Los Santos missies. Op het moment dat je Los Santos verlaat, gaat de Grove Street Familie neer; ze zijn voorlopig verslagen. Logisch dat er geen members meer zijn. Pas na de missie Home Coming zullen er weer Grove Street Members zijn. :)

Geplaatst:
comment_798965

Pas als je weer terug bent in Los Santos. Zoals ik al meldde hebben de Los Santos Vagos en de Ballas Los Santos in handen genomen, jullie familie is verdwenen. Zodra de missie 'Home Coming' voltooid is kun je weer gebieden behouden, overnemen, enz.

Geplaatst:
comment_799018
ik zit vast bij de missie madd dogg en ik kan niet meer verder

Je bedoelt vanwege de riot-cheat? Dan is dat namelijk heel goed mogelijk dat het niet kan. Jammer, maar helaas. Natuurlijk zijn er ook oplossingen voor dit probleem, mits je het natuurlijk op de PC hebt (anders is het wat moeilijker). Je kan namelijk een savegame downloaden op dit forum, zodat je weer verder kunt spelen. Even dezelfde kleding aandoen en klaar. Let wel op de versie van je spel!

Versie 1 savegames

Versie 2 savegames

Geplaatst:
comment_799065
ik zit vast bij de missie madd dogg en ik kan niet meer verder

Je bedoelt vanwege de riot-cheat? Dan is dat namelijk heel goed mogelijk dat het niet kan. Jammer, maar helaas. Natuurlijk zijn er ook oplossingen voor dit probleem, mits je het natuurlijk op de PC hebt (anders is het wat moeilijker). Je kan namelijk een savegame downloaden op dit forum, zodat je weer verder kunt spelen. Even dezelfde kleding aandoen en klaar. Let wel op de versie van je spel!

Versie 1 savegames

Versie 2 savegames

hij zei dat hij hem o de ps2 had...

je kan ook anders een foto maken, niet moeders mooiste maarja :puh:

Pak een camera; maak een foto,terwijl je dat doet haal snel het fotoscherm weg...

daar is hij.

Lukt het niet? PB me dan :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.