Geplaatst: 16 oktober 200717 jaren comment_798994 Ik zou graag willen dat iemand hier alle ganggebieden gaat overnemen, dan heb ik het natuurlijk over de Vagos en de Ballas. Missie: Overnemen van Ganggebieden Cheaten: Nee Versie: V2.0 Overig: - Je mag al m'n wapens gebruiken, maar gebruik het liefst de wapens die nog geen Hitman Level hebben behaald. - Liever niks doen met m'n auto's in de garage. - Alleen opslaan in CJ's Huis. Alvast Bedankt! paul007 EDIT: Hoe dom, maar goed.. Daar is die dan ;D Bewerkt: 16 oktober 200717 jaren door paul007
Geplaatst: 16 oktober 200717 jaren comment_799001 Zodra je een savegame plaatst zal. Ik zal mijn best doen. ps. afhankelijk van welk punt je bent kan het even duren. Edit: ik ben op het moment op 75%, morgen ga ik verder. Gehaald: 75% + Respect Ik heb zelf vanavond geen tijd, dus mag iemand anders de klus afmaken.
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren Auteur comment_799444 Zodra je een savegame plaatst zal. Ik zal mijn best doen.ps. afhankelijk van welk punt je bent kan het even duren. Edit: ik ben op het moment op 75%, morgen ga ik verder. Oké, is goed. Neem de tijd
Geplaatst: 18 oktober 200717 jaren comment_800132 Ik heb er weer een paar meer gedaan, hier is de savegame (nog geen 100%):
Geplaatst: 18 oktober 200717 jaren Auteur comment_800302 Ik heb er weer een paar meer gedaan, hier is de savegame (nog geen 100%): Bedankt, allebei van jullie. Ik heb de rest zelf gedaan. Hardstikke bedankt voor jullie hulp!
Ik zou graag willen dat iemand hier alle ganggebieden gaat overnemen, dan heb ik het natuurlijk over de Vagos en de Ballas.
Missie: Overnemen van Ganggebieden
Cheaten: Nee
Versie: V2.0
Overig:
- Je mag al m'n wapens gebruiken, maar gebruik het liefst de wapens die nog geen Hitman Level hebben behaald.
- Liever niks doen met m'n auto's in de garage.
- Alleen opslaan in CJ's Huis.
Alvast Bedankt!
paul007
EDIT: Hoe dom, maar goed.. Daar is die dan ;D
Bewerkt: door paul007