Geplaatst: 16 oktober 200717 jaren comment_799185 Als ik in de IPL een auto wil spawnen en ik zet de hoek op nul, dan staat de auto gewoon recht is het spel. Maar als ik heb nou de auto een kwartslag wil draaien, en ik typ 90 (van 90 graden) in. Staat de auto in een hele rare hoek. Iets als 50 graden ofzo. Maar welk cijfer moet ik dan wel intypen om een auto een kwartslag te draaien?
Geplaatst: 19 oktober 200717 jaren comment_801032 Zoals in de IDE/IPL Documentatie staat: RotationX = Dit is de rotatie over de X-as (niet in graden)RotationY = Dit is de rotatie over de X-as (niet in graden) RotationZ = Dit is de rotatie over de X-as (niet in graden) RotationR = Dit is de rotatie (niet in graden) Flags = Als je een gewone model hebt gebruik je -1 De draaihoek bereken je met de Rotation calculator van Steve-M. De Rotation Calculator vind je hier. Bewerkt: 19 oktober 200717 jaren door K.O.
Als ik in de IPL een auto wil spawnen en ik zet de hoek op nul, dan staat de auto gewoon recht is het spel.
Maar als ik heb nou de auto een kwartslag wil draaien, en ik typ 90 (van 90 graden) in. Staat de auto in een hele rare hoek.
Iets als 50 graden ofzo.
Maar welk cijfer moet ik dan wel intypen om een auto een kwartslag te draaien?