Jump to content
Geplaatst:
comment_74006

stem hierahola boven eventjes en geef een reactie waarom je voor een bepaalde console hebt gestemd!! bedankt alvast voor het stemmen, o ja hieronder de hoesjes

van de games.

coverps2s.jpg

B00008MSWQ.02.LZZZZZZZ.jpg

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Welke versie speel jij het liefst van Vice City?? 35 leden hebben gestemd

1. 1. Welke versie speel jij het liefst van Vice City??

• 1 PS2 versie
      7
    • 2 XBOX versie
      3
    • 3 PC versie
      23

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_78231

Voor mij niet tenminste.

Toen ik VC op de PS2 kocht, was het eerst wel moeilijk.

Alleen ik raakte der gewend aan dat ik in 1 schot met een wapen, dat ik iemand raakte. :rolleyes:

Verder is op de PS2 alles makkelijk op het begin.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_79248

De XBOX versie is de beste versie volgens mij! Omdat die de mooiste graphics heeft en ook de beste speelbaarheid heeft qua controls al is de pc evengoed als het om controls gaat. De PS2 versie ziet er het minst uit en heeft verders geen extra's,,,,nou aleen slechte graphics. Maar dat zie je dor de vingers want Vice city is op elke console/PC evengoed!! Dus een aplaus voor R* die elke keer weer een prachtige game weet neer te zetten, want ook SA is om te smullen en ik denk dat ze dat ongetwijfeld ook weer bij de volgende gta een fantastische game zullen neerzetten, en dan bedoel ik de kwaliteit van de GTA serie,,,KLASSE!!!!

B) :D B) :D

Geplaatst:
comment_79800

Ja, dat is wel een groot voordeel op de PC dat je mods kan installeren, dat kan volgensmij bij de PS2 en X-Box versie niet. Dan kan je gratis (bijna) het hele spel veranderen. Dat is wel een écht voordeel/voorsprong op de PS2 en X-Box

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.