Jump to content

Hiphop, verkracht of niet?


Juju

Recommended Posts

Rap is verkracht na 2001/2002 ongeveer.

Zoals ik al zo'n 5 miljard keer heb gezegt gaat t alleen maar om t zelfde: Bitches, cars, money en al die onzin.

Hiphop moet gaan over: Harde leven, ghetto's enzo.

Het moet bevatten: Een beat (in die shit van nu hoor je bijna geen beat meer), kritische teksten, teksten die ergens op slaan en ergens over gaan.

Hiphop moet niet gaan over: Een club met crunk juice, hoeveel bitches je hebt, hoeveel geld je hebt

Het moet niet bevatten: een beat die je bijna niet hoort, commerciële crapzooi

Wie is t met mij eens?

Mensen die neit van Hiphop houden, Aub geen nutteloze hiphop-afzijkende dingen posten

>>> Door Ikkes: Verplaatst van Opinie naar Beeld & Geluid.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    14

  • LBG

    7

  • RobertSA

    5

  • Scarface92

    5

Top Posters In This Topic

Hiphop is niet echt mijn favoriete muziekstijl, ik luister wel naar die oudere nummers die je ook in SA op de radio hebt enzo. Daarin hadden ze nog goede tracks, denk aan Check Yo Self en Today was a good day van Ice Cube, of Calafornia Love van Tupac. Tegenwoordig heeft hiphop alleen nog maar een boem en een klap en een gast die er slap overheen lult.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit me aan bij het feit dat rapmuziek totaal anders is geworden dan van vroeger. Er zijn helaas steeds meer commercieel gerichte nummers gekomen en het lijkt alsof dat soms de enige doel is van rappers. Jaren geleden ging het nog ergens om en pakte de lyrics je letterlijk beet. Tegenwoordig gaat het bij de meeste rappers om het geld en staan ze niet meer stil bij vroeger waar het nog ging om wat er gezegt werd. Gelukkig zijn er nog wel een aantal die nog strakke beats, goede teksten schrijven en real zijn.

Ik vind dat ook. Hiphop gaat over het harde leven in de ghettos van Amerika. Niet over je luxe leventje. :duh:

Hiphip hoeft niet altijd over de ghetto areas in Amerika te gaan. Wat je ook hebt meegemaakt het hoeft niet altijd droevig en óh zo pijnlijk te zijn. Een lekker nummer waar op wordt gebounced, gefeest, de tekst chill is en niet al te zuinig met de drank wordt omgegaan zijn ook super. In de ghetto leven werd dat ook gewoon gedaan.

Er zijn er genoeg die alleen maar feestnummertjes maken met dure auto's, geld, en mooie dames. Ik ga niet zeggen dat al dat soort liedjes niks zijn want dan lieg ik, sommige zijn namelijk onwijs chill. Zelfs legends van vroeger hebben zulke nummers, het enige wat er is veranderd is dat nummers als deze eerder aanslaan bij een groot deel van het publiek (wat meer geld opleverd) terwijl een andere deel liever meer van de serieuze, pakkende teksten, overnagedachte beats en dergelijke houdt.

Nieuw talent wordt zo moeilijk te vinden tussen al die commercieel geldmakende nummers..

Link to comment
Delen op andere websites

Hihhop rap het is allemaal niet gebleven zoals hoe het was

het komt nu allemaal neer op die wijfen geld mooie wagens en dat soort dingen

Ja het moet gaan over het leven van de ghetto

het moet gaan over de straten van the ghetto

ow wat was het vet als 2pac nu nog leefde

Link to comment
Delen op andere websites

Rap was vroeger wel leuk.

Met Eminem als me favorite rapper.

Nu zijn er helaas allemaal neppe rappers zoals 50 cent die alleen maar rappen over hoe geweldig ze zijn en hoeveel wijven hij heeft.

Hiphop weet ik weinig van, heb ik nooit echt naar geluisterd.

Link to comment
Delen op andere websites

Rap was vroeger wel leuk.

Met Eminem als me favorite rapper.

Nu zijn er helaas allemaal neppe rappers zoals 50 cent die alleen maar rappen over hoe geweldig ze zijn en hoeveel wijven hij heeft.

Hiphop weet ik weinig van, heb ik nooit echt naar geluisterd.

Hip hop is geen muziekstijl, dat is rap. Hip hop is de cultuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...