Geplaatst: 2 januari 200520 jaren comment_74113 hey ik weet niet of dit eerder gevraagt is maar weten jullie waar of rijden de meeste dans auto's?
Geplaatst: 2 januari 200520 jaren comment_74118 hey ik weet niet of dit eerder gevraagt is maarweten jullie waar of rijden de meeste dans auto's? Dans Autos haha je bedoelt die bouncers? LA en bij het eerste Garage huis in san fierro
Geplaatst: 2 januari 200520 jaren comment_74120 Daarnaast kun je ook veel auto's van hydraulics (om te 'dansen') voorzien bij de verschillende modshops (TransFender, Wheels Arch Angels, Loco Low Co.)
Geplaatst: 2 januari 200520 jaren Auteur comment_74121 hey ik weet niet of dit eerder gevraagt is maarweten jullie waar of rijden de meeste dans auto's? Dans Autos haha je bedoelt die bouncers? LA en bij het eerste Garage huis in san fierro ja maar ik kan niet in de andere lande komen zoon low-rider die bij de missions moet doen
Geplaatst: 2 januari 200520 jaren comment_74131 ja maar ik kan niet in de andere lande komenzoon low-rider die bij de missions moet doen In Willowfield en El Corona rijden ze regelmatig rond / staan ze op erven van woningen.
Geplaatst: 2 januari 200520 jaren comment_74189 hey ik weet niet of dit eerder gevraagt is maarweten jullie waar of rijden de meeste dans auto's? Dans Autos haha je bedoelt die bouncers? LA en bij het eerste Garage huis in san fierro ja maar ik kan niet in de andere lande komen zoon low-rider die bij de missions moet doen En je hoeft niet perse naar andere landen. Want Loco Low Co zit al in de eerste stad. En daar kun je allemaal Lowriders tunen., En natuurlijk ook Transfenders. Bewerkt: 2 januari 200520 jaren door mazzeltje
hey ik weet niet of dit eerder gevraagt is maar
weten jullie waar of rijden de meeste dans auto's?