Geplaatst: 19 oktober 200717 jaren comment_800794 Hallo, Ik heb gisteren San Andreas gekocht. (Eindelijk!) Hij doet het goed op mijn computer alleen toch een heel klein beetje langzaam. Hoe kan ik het op zijn laagste instellingen spelen? Hartelijk bedankt!
Geplaatst: 19 oktober 200717 jaren comment_800806 Ga naar Options > Display > Advanced. De opties welke je zou kunnen proberen: * Draw Distance: Zet deze op zo'n laag mogelijk niveau, hierdoor wordt het zicht steeds slechter naarmate je verder kan kijken. * Visual Graphics Quality op Low, spel ziet er wat minder uit maar nog goed speelbaar verder. * Anti Aliasing op off, gladde randjes verdwijnen dan. * Resolution moet je zelf even kijken, hoe kleiner hoe beter het spel lopen zal. Volgens mij moet het dan in de meeste gevallen wel beter gaan lopen, ook al zal het waarschijnlijk wel langzaam blijven lopen als het gaat regenen of als je hoog gaat vliegen.
Geplaatst: 19 oktober 200717 jaren Auteur comment_800843 Je bent de beste! Hij is niet meer langzaam, bedankt!!
Hallo,
Ik heb gisteren San Andreas gekocht. (Eindelijk!)
Hij doet het goed op mijn computer alleen toch een heel klein beetje langzaam. Hoe kan ik het op zijn laagste instellingen spelen?
Hartelijk bedankt!