Ik heb zelf het gevoel dat het niet aan mijn mobiel zelf licht maar de Sim-kaart. Ik heb nou in 2 dagen de melding, Simkaart inactief gehad. Als ik hem weer even verplaats na een paar keer doet hij het weer. Mijn sim-kaart is niet beschadigd maar ik vind het heel irritant om steeds weer mijn simkaart eruit te halen. Weet iemand een oplossing hiervoor? En ik heb nog een vraagje, als je geen bluetooth op je mobiel hebt kan je dit er dan opzetten? Als dit illegaal is laat het maar achterwegen. Alvast bedankt .
Ik heb zelf het gevoel dat het niet aan mijn mobiel zelf licht maar de Sim-kaart. Ik heb nou in 2 dagen de melding, Simkaart inactief gehad. Als ik hem weer even verplaats na een paar keer doet hij het weer. Mijn sim-kaart is niet beschadigd maar ik vind het heel irritant om steeds weer mijn simkaart eruit te halen. Weet iemand een oplossing hiervoor? En ik heb nog een vraagje, als je geen bluetooth op je mobiel hebt kan je dit er dan opzetten? Als dit illegaal is laat het maar achterwegen. Alvast bedankt
.