Tekst: Ik wil op elke afbeelding een andere tekst, welke tekst er op die afbeelding komt, dat maakt niet uit.
Hier dan die rangen : BD-lid, BD Kind, BD Vader, Onderbaas, Bigg-Boss hulpje, Soldier of BD(zou je dit mischien in legerkleur kunnen doen ?). leader, co-leader En er moeten namen van de leden op.
Maar probeer mijn naam maar : 2fast{0}
Rand: Wat mooier is.
Kleuren: elke signature een andere kleur. En dan met deze kleuren : Rood, Blauw, Geel, Groen, Paars, En dan natuurlijk de leger kleur.
Als hier niet genoeg informatie staat, PB me dan.
Ik hoop dat dit lukt. En zou je dan het origineel kunnen sturen, dan zou ik andere namen er ook in kunnen zetten.
Ik probeer het hier maar eens, kijken of er wat uitkomt...
Ik heb sig nodig voor me gang "BeaT DowN".
Type: Signature
Stijl: GTA IV
Grootte: Maakt niet uit, beetje normaal
Afbeelding: Deze zou je hier allemaal vandaan kunnen halen : http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html
Hier dan een paar :
En een speciale voor de co-leader en leader.
Tekst: Ik wil op elke afbeelding een andere tekst, welke tekst er op die afbeelding komt, dat maakt niet uit.
Hier dan die rangen : BD-lid, BD Kind, BD Vader, Onderbaas, Bigg-Boss hulpje, Soldier of BD(zou je dit mischien in legerkleur kunnen doen ?). leader, co-leader En er moeten namen van de leden op.
Maar probeer mijn naam maar : 2fast{0}
Rand: Wat mooier is.
Kleuren: elke signature een andere kleur. En dan met deze kleuren : Rood, Blauw, Geel, Groen, Paars, En dan natuurlijk de leger kleur.
Als hier niet genoeg informatie staat, PB me dan.
Ik hoop dat dit lukt. En zou je dan het origineel kunnen sturen, dan zou ik andere namen er ook in kunnen zetten.
Let er wel op, het moeten GTA IV sigs zijn.
mvg,2fast{0}