Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_801841 Hallo iedereen Ik heb een mistrieuze boot gevonden.Er zit bij deze plaatjes ook een map waar hij is gevonden. Ik heb hem in san fierro gevonden. Of hij er altijd is weet ik niet.Als iemand het ook vind ,maak er dan ook een filmpje van alsjeblieft en trouwens hij is ook niet te vinden via: een car spawner.ik heb hem in nederlandse versie dus. Te vinden bij downloads en GTA san andereas. Ok. Greetingz
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_801845 De boot heet Launch. Een politieboot, hij is zeldzaam, maar met een Carspawner kan je wel laten spawnen. Kijk maar eens op wikigta, en zoek naar Launch EDIT >>KLIK<<, dit is de Launch. Bewerkt: 20 oktober 200717 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren Auteur comment_801850 De boot heet Launch.Een politieboot, hij is zeldzaam, maar met een Carspawner kan je wel laten spawnen. Kijk maar eens op wikigta, en zoek naar Launch EDIT >>KLIK<<, dit is de Launch. Welke gebruik jij dan? ik die van: thegtaplace version 2 greetzz
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_801854 De boot heet Launch.Een politieboot, hij is zeldzaam, maar met een Carspawner kan je wel laten spawnen. Kijk maar eens op wikigta, en zoek naar Launch EDIT >>KLIK<<, dit is de Launch. Welke gebruik jij dan? ik die van: thegtaplace version 2 greetzz Ik gebruik de Crazy Trainer +151. >>KLIK<< voor de download link.
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren Auteur comment_801870 De boot heet Launch.Een politieboot, hij is zeldzaam, maar met een Carspawner kan je wel laten spawnen. Kijk maar eens op wikigta, en zoek naar Launch EDIT >>KLIK<<, dit is de Launch. Welke gebruik jij dan? ik die van: thegtaplace version 2 greetzz Ik gebruik de Crazy Trainer +151. >>KLIK<< voor de download link. Link ongeldig. Stuur hem anders bij bijlage.Ik heb winrar en dat ander rar ding. groetjes
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_801875 De boot heet Launch.Een politieboot, hij is zeldzaam, maar met een Carspawner kan je wel laten spawnen. Kijk maar eens op wikigta, en zoek naar Launch EDIT >>KLIK<<, dit is de Launch. Welke gebruik jij dan? ik die van: thegtaplace version 2 greetzz Ik gebruik de Crazy Trainer +151. >>KLIK<< voor de download link. Link ongeldig. Stuur hem anders bij bijlage.Ik heb winrar en dat ander rar ding. groetjes >>KLIK<< de Winrar link En ik upload niks, want heb haast geen ruimte.
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_801878 de Launch vaart volgens mij niet vrij en overal en je kunt dat wapen achterop niet bedienen (balen ).
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_801882 Je ziet geen Launch voorbij varen! Niemand vaart ermee, alleen door behulp met een carspawner kan je het wel bevaren!
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_801946 Je ziet geen Launch voorbij varen!Niemand vaart ermee, alleen door behulp met een carspawner kan je het wel bevaren! Dit is niet helamaal waar, in de missie Vertical Bird vaar er zoon boot naar binnen met twee mannen erop
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_801957 Je ziet geen Launch voorbij varen!Niemand vaart ermee, alleen door behulp met een carspawner kan je het wel bevaren! Dit is niet helamaal waar, in de missie Vertical Bird vaar er zoon boot naar binnen met twee mannen erop Ja, alleen in een missie Waarom niet gewoon bevaren als je geen missie hebt?
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_801960 Tja.. dat weet ik ook niet (je vroeg toch om mijn mening) ??
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_802000 Tja.. dat weet ik ook niet (je vroeg toch om mijn mening) ?? Waar heb je het over Ik vroeg nergens om! En nu gewoon ontopic, en goed lezen!
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_802009 De Launch hoef je niet met de carspawner te halen, hij zit gewoon in Easter Bassin legerbasis, zoals L156 al zei, maar het is geen verborgen boot. Locatie. Je krijgt wel de FBI achter je aan als je dit ding wil pakken
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_802123 Je krijgt wel de FBI achter je aan maar als je dan lang genoeg blijft varen dan gaan de sterren tog ook weg?
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_802145 Nee. Dat geld alleen voor 1 ster. Die kun je kwijt raken. Hoger kun je kwijtraken op drie manieren: 1. Bribes 2. Pay 'n Spray 3. Saven
Geplaatst: 20 oktober 200717 jaren comment_802156 Nee. Dat geld alleen voor 1 ster. Die kun je kwijt raken. Hoger kun je kwijtraken op drie manieren:1. Bribes 2. Pay 'n Spray 3. Saven Uhh.. Wat is Bribes ?
Hallo iedereen
Ik heb een mistrieuze boot gevonden.Er zit bij deze plaatjes ook een map waar hij is gevonden.
Ik heb hem in san fierro gevonden.
Of hij er altijd is weet ik niet.Als iemand het ook vind
,maak er dan ook een filmpje van alsjeblieft en trouwens hij is ook
niet te vinden via: een car spawner.ik heb hem in nederlandse versie dus.
Te vinden bij downloads en GTA san andereas.
Ok.
Greetingz