Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ik heb net Gta lcs (PS2) via internet besteld en dan wil ik graag een mening weten over LCS want dan weet ik ook meteen of ik dat ding weer beter terug kan sturen

Edited by pasgal

Featured Replies

Hey Pasqal.Ik help je wel even met Lcs :).Ik zelf heb hem op de Ps2 dus misschien een beetje anders als jij hem op de PSP hebt.Maargoed.Toen ik net Lcs kocht,en speelde dacht ik van:Wat een saai spel.Maar hoe verder ik speelde hoe leuker het werd.Het spel heeft een spannende verhaallijn,en heel veel zijmissies.Als je het hebt uitgespeeld is er bijna niks meer te doen,maar het blijft wel een leuk spel.Ik zelf geef hem een 7,5,en ik vind het het kopen wel waard ;)

Voor meer info kun je kijken op Wikigta :)

Mvg:Gino

Edited by Gino99

Het is een erg gezellige GTA, met vele verrassingen en gebeurtenissen. Samen met de bekende hoofdpersonen en de mafia-sfeer erbij maakt dat het helemaal af. ^_^ Je zult geen spijt krijgen van het kopen ervan, het is in ieder geval het geld hartstikke waard. Ik wens je veel succes met de leuke missies en veel plezier in Liberty City :D

Er zijn al heel veel topics geweest over wat mensen nou van LCS vinden en aankoopadvies etc. Om er een paar te noemen:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11... En zo nog veel meer. Allemaal met één trefwoordje gevonden: klik. En dit kwam pas van drie van de elf pagina's af.

het is wel leuk maar als je GTA 3 al gespeeld heeft is het niet echt de moeite

Er zijn al heel veel topics geweest over wat mensen nou van LCS vinden en aankoopadvies etc. Om er een paar te noemen:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11... En zo nog veel meer. Allemaal met één trefwoordje gevonden: klik. En dit kwam pas van drie van de elf pagina's af.

Inderdaad, nog één is tamelijk overbodig, aangezien je daar vrijwel alle info wel vind...

:slotje:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.