Ik ben sinds kort ook begonnen met de gamemodes, maar als ik nu test, zal ik slechts uitkomen op een kale plek, waar géén spelers te zien zijn. Aan de hand van de geleverde wapens moet ik uitzoeken welke speler ik uitkies. Nu wil ik graag weten hoe ik mijn spelers in een WardRobe plaats (of een andere plaats, hoe dat moet ik heb al onderzocht ), zodat ik duidelijk kan kiezen. Ook wil ik dan de naam erbij van het Karakter, dus dat de naam in beeld verschijnt als ik dat karakter heb.
Mijn andere probleem is het AdminOnly. Ik heb een paar commands, maar dan wil ik er ook een paar die alleen voor de Admin zijn, dus dat gewone spelers ze niet kunnen gebruiken. Waar moet ik die commands plaatsen, of wat moet ik erbij zetten?
Hallo,
Ik ben sinds kort ook begonnen met de gamemodes, maar als ik nu test, zal ik slechts uitkomen op een kale plek, waar géén spelers te zien zijn. Aan de hand van de geleverde wapens moet ik uitzoeken welke speler ik uitkies. Nu wil ik graag weten hoe ik mijn spelers in een WardRobe plaats (of een andere plaats, hoe dat moet ik heb al onderzocht
), zodat ik duidelijk kan kiezen. Ook wil ik dan de naam erbij van het Karakter, dus dat de naam in beeld verschijnt als ik dat karakter heb.
Mijn andere probleem is het AdminOnly. Ik heb een paar commands, maar dan wil ik er ook een paar die alleen voor de Admin zijn, dus dat gewone spelers ze niet kunnen gebruiken. Waar moet ik die commands plaatsen, of wat moet ik erbij zetten?
Alvast bedankt,
Donwell
Bewerkt: door Donwell