Jump to content
Posted
comment_802425

Hey iedereen,

Vanmorgen heb ik een dik uur bezig geweest aan een filmpje met shapes. Ik dacht, laat ik nou eens een parkourfilmpje maken. Maar da's zo saai met alleen wat sprongen enzo, daarom heb ik maar een woeste hond gemaakt die een parkourpeetje achteraan zit. Hopelijk vinden jullie het iets. :Y

parkourfilmpjejc6.gif

Featured Replies

comment_803624

Ik heb hier twee verschillende meningen over.

1) Knap gedaan hoe je ze laat bewegen.

2) De bewegingen zelf alleen zijn wel erg goedkoop.

Ik vind wel knap aangezien je volgends mij voor dit soort dingen wel erg geduldig moet zijn. En het idee is creatief, Maar je had meer Kunnen doen met de shapes, en niet de standaart dingen van photoshop gebruiken, Maar een leuk begin mate

7,5 ^_^

• Author
comment_803706

Voor alle duidelijkheid : Ik heb dit gemaakt met Adobe Photoshop CS2 en Adobe Imageready CS2. Daarom is het niet zo realistisch, de bewegingen. Maar als ik dat nog moest aanpassen met een programma als Imageready dan zit ik 10 uur bezig. :7

Het is trouwens ook maar in een droge bui gemaakt, het is het idee dat telt. ^_^

comment_803796
Voor alle duidelijkheid : Ik heb dit gemaakt met Adobe Photoshop CS2 en Adobe Imageready CS2. Daarom is het niet zo realistisch, de bewegingen. Maar als ik dat nog moest aanpassen met een programma als Imageready dan zit ik 10 uur bezig. :7

Het is trouwens ook maar in een droge bui gemaakt, het is het idee dat telt. ^_^

Nouja, De juiste instelling heb je :tu: