Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ik ben nieuw en wil iets maken

Hallo dames en heren, wie kan me helpen met signature's maken ik ben nieuw en snap er niet zoveel van ik heb photoshop cs gewoon wie kan me helpen deze heb ik gemaakt beetje knutselen en wat verzinnen wie weet er goeie brushes enzo snapje wat ik bedoel?? waardeer hulp

voorbeeld heb ik gemaakt tips graag:

post-77905-1193036429.png

post-77905-1193036455.jpg

wie weet er goeie brushes ik weet bijna niks aub

Edited by percy007

Featured Replies

Als je nog niet zo lang met photoshop werkt zijn dit zeer mooie signatures, en ik vind dat je bij de sigs mooie ruimtes hebt open gelaten voor een bepaalde tekst. Ik vind dat je zo door moet gaan je kan tutorials gaan volgen hier te vinden. En misschien zou je een paar nieuwe brushes moeten downloaden maar dat weet ik niet precies waar die ookal weer staan.Als ik de site gevonden heb zal ik je hem geven ! :tu:

Edited by Wijst

• Author
Als je nog niet zo lang met photoshop werkt zijn dit zeer mooie signatures, en ik vind dat je bij de sigs mooie ruimtes hebt open gelaten voor een bepaalde tekst. Ik vind dat je zo door moet gaan je kan tutorials gaan volgen hier te vinden. En misschien zou je een paar nieuwe brushes moeten downloaden maar dat weet ik niet precies waar die ookal weer staan.Als ik de site gevonden heb zal ik je hem geven ! :tu:

dankje ik heb dat ook alleen maar van deze zeer mooie tutorails maar somige bruses kan ik niet vinden.....

Ik heb de site voor je gevonden >>hier<< is de link, ik hoop dat je nu goed vooruit kunt met mooie signatures te maken ik wens je veel succes daarbij ! :tu:

>>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Algemeen.<<<

Edited by RonaldVC

• 1 month later...

ben ook nieuw, maar heb veel signatures gemaakt je moet gewoon veel tuts volgen op soccergraphics staan er veel