Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Command & Conquer 3: Kanes Wrath

In de lente van 2008 zal de uitbreiding van Command and Conquer 3 komen, deze heet Command & Conquer 3: Kanes Wrath. Deze uitbreiding speelt zich na Tiberian Sun Firestorm en voor Command and Conquer af. Kane wordt gespeelt door Joe Kucan, die altijd al Kane speelde. Anton Slavik zal ook terug komen. Er zullen 2 subfracties komen voor de 3 partijen en ja, de Scrin doet ook mee. Ook zullen er nieuwen eenheden en upgrades komen oor de partijen.

Screenshots:

Hierzo, eerste post

Ik verwacht veel van deze game.

Edited by Blizzard

Featured Replies

sweeeet alleen moet ik wachten totat me broer genog geld heeft voor een neuwe PC :(

ik was over de gewone c&c3 niet zo tevreden :N

Kijk eens aan, goed nieuws. Ben sowieso een groot van van de C&C reeks, dus elke nieuwe titel ontvang ik met open armen. Ik heb erg veel genoten van Command & Conquer 3 zelf, al heb ik het spel helaas nog niet volledig uitgespeeld. Misschien kan ik dat binnenkort mooi combineren met deze uitbreiding, om alvast in de 'mood' te komen. ^_^

De screensots zien er goed uit overigens, heb met name zin in de nieuwe missies, gebouwen en upgrades. De Scrin hadden ze van mij weg mogen laten, dit vind ik persoonlijk niet echt passen bij een Command & Conquer game, maar smaken verschillen natuurlijk.

  • Author

Dit is het rare.

Deze uitbreiding speelt zich na Tiberian Sun Firestorm en voor Command and Conquer af.

De Scrin invasie was er toen nog niet, die speelde zich af in de 3e Tiberium oorlog

-Matthijs-: Ik ben al bij de Scrin Campagne, tips nodig?

  • 4 weeks later...

Ik kan niet w8en tot het lente is!

Ik vind C&C 3 een mooie opvolger in de C&C reeks.

Dan moet de uitbreiding ook wel goed zijn! ^_^

Greetz Johannes47

  • 3 weeks later...
  • Author

Cover bekent:

Cc3kw-win-cover.jpg

Verder zijn er nog wat dingen bekent gemaakt, zoals de subfracties en een paar personages. Dit is allemaal hierzo (engels) te bekijken.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.