Geplaatst: 22 oktober 200717 jaren comment_803388 Weet iemand waar ik deze 2 bestandjes moet instaleren? Want ik ben bezig een mod te instaleren , arch_sign.dff en sfse_hublockup.dff
Geplaatst: 22 oktober 200717 jaren comment_803437 Weet iemand waar ik deze 2 bestandjes moet instaleren? Want ik ben bezig een mod te instaleren , arch_sign.dff en sfse_hublockup.dff Beide bestanden staan in de "GTA3.img" bij mij, dus de kans is groot dat ze daar in moeten. Mocht je niet weten hoe dit moet: 1. Download de IMG Tool. 2. Open met de IMG Tool "GTA3.img", te vinden in: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Models". 3. Zoek via "Edit" > "Find" het betreffende bestand. 4. Selecteer het bestand en ga naar "Commands" > "Extract" (de back-up). 5. Verwijder het bestand via "Commands" > "Delete" 6. Voeg het nieuwe bestand toe via "File" > "Open". 7. Heb je beide bestanden toegevoegd, ga dan naar "Commands" > "Rebuild Archive". Veel succes!
Weet iemand waar ik deze 2 bestandjes moet instaleren? Want ik ben bezig een mod te instaleren , arch_sign.dff en sfse_hublockup.dff