Geplaatst: 3 januari 200520 jaren comment_74585 Ik heb San Andreas uitgespeeld. Ik loop net Toreno's ranch in Venturas binnen, en wat ligt daar? Ik kon mijn ogen niet geloven! Speelgoed... Leuk speelgoed Check zelf maar!!!!!
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren comment_74591 toreno's ranch en waar moet dat liggen? en zoals wat ligt daar? tijd voor een screen
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren comment_74598 Allemaal wapens Minigun, Buzooka enzo het is in LV daar krijg je ook die missie met die MonsterTruck, het is vlakbij een snelweg zo'n groot houten huis en het ligt aan het water je krijgt die wapens alleen als je de verhaallijn hebt uitgespeelt.. B) Bewerkt: 3 januari 200520 jaren door Sultan
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren comment_74703 mooi alleen als je het hebt uitgespeeld, dat had je wel eerder kunnen vertellen, :lol: ik zocht me al rot B)
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren Auteur comment_74756 Ik heb San Andreas uitgespeeld. Ik loop net Toreno's ranch in Venturas binnen, en wat ligt daar? Ik kon mijn ogen niet geloven! Speelgoed... Leuk speelgoed Check zelf maar!!!!! Beter lezen Romero!
Geplaatst: 3 januari 200520 jaren comment_74782 Ik zoek al de hele tijd naar een minigun, bedankt man B)
Ik heb San Andreas uitgespeeld. Ik loop net Toreno's ranch in Venturas binnen, en wat ligt daar? Ik kon mijn ogen niet geloven! Speelgoed... Leuk speelgoed
Check zelf maar!!!!!