Geplaatst: 23 oktober 200717 jaren comment_804492 Hoe moet dat compile nou.. Als ik compile doe, dan komt de stripped.scm in de SA map van Sanny. Wat moet ik daarmee doen? Hij heeft het 1x gedaan, maar weet niet meer wat ik deed emo.gif Moet ik die stripped nu main gaan noemen, en in de Script map zetten? ^ Dit heb ik ook een paar keer gedaan, maar SA is gewoon leeg..
Geplaatst: 23 oktober 200717 jaren comment_804498 Als je hem eerst opslaat in die map en daarna op compile drukken, dan doet hij hem compileren in die map. Dus wat je moet doen: 1) Stripped versie pakken uit de map van Sannybuilder 2) File > Save as > in deze map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script 3) Run > Compile (of op F6, of op dat tekentje in de balk wat ook staat voor compile, dat groene mannetje met rode streepjes). Succes. PS: vergeet niet een back up te maken van je main.scm!
Geplaatst: 23 oktober 200717 jaren Auteur comment_804526 Werkt nog steeds niet Ik krijg nog steeds een lege SA...
Geplaatst: 23 oktober 200717 jaren comment_804537 Lege SA? Dus er gebeurt niets? Weet je zeker dat dat niet aan je code ligt?
Geplaatst: 23 oktober 200717 jaren Auteur comment_804554 Ik had natuurlijk om te beginnen, die tut van jou gevolgt, met dan als uitkomst dezelfde code. Alleen een andere Actor: #WMYDRUG Bewerkt: 23 oktober 200717 jaren door -eend-
Hoe moet dat compile nou..
Als ik compile doe, dan komt de stripped.scm in de SA map van Sanny.
Wat moet ik daarmee doen?
Hij heeft het 1x gedaan, maar weet niet meer wat ik deed emo.gif
Moet ik die stripped nu main gaan noemen, en in de Script map zetten?
^ Dit heb ik ook een paar keer gedaan, maar SA is gewoon leeg..