Geplaatst: 24 oktober 200717 jaren comment_804838 HElp als ik op start game druk gaat hij naar het mapje van vice city en druk ik op gta-vc.exe maar dan komt er een error
Geplaatst: 24 oktober 200717 jaren comment_804844 Ik snap niet helemaal wat jouw probleem precies is. Als je op in het spel op start game drukt, gaat je PC terug naar Windows, naar de Vice City map in Program Files? Dan is er iets niet goed met het spel. Je kunt proberen het spel opnieuw te installeren. Ook kun je het bestandje 'gtavc_set' verwijderen uit Mijn Documenten/GTA Vice City User files. Dat laatste zorgt ervoor dat al je instellingen weer standaard zijn. Het kan namelijk aan een verkeerde instelling liggen. Verder kun je natuurlijk ook MTA opnieuw installeren. Succes!
Geplaatst: 1 januari 200817 jaren comment_855100 dit probleem heb ik ook, hij vraagd om gta-vc.exe maarals ik die aanklik mist er mtad of mtas.scm Bewerkt: 1 januari 200817 jaren door hackman
HElp als ik op start game druk gaat hij naar het mapje van vice city en druk ik op gta-vc.exe maar dan komt er een error