October 25, 200718 yr Hallo mensen, Sinds 3 dagen terug, krijg ik steeds de onderstaande melding bij: Windows Movie Maker. Tis erg vervelend want ik kan nu geen effecten toe passen. Iemand een idee?
October 26, 200718 yr Hallo mensen,Sinds 3 dagen terug, krijg ik steeds de onderstaande melding bij: Windows Movie Maker. Tis erg vervelend want ik kan nu geen effecten toe passen. Iemand een idee? Ik heb zelf ook vista (helaas) en ik kan die bill gates wel schieten man hey wat een bugs in vista ik ga jou probleem ff bekijken
October 26, 200718 yr sinds wanneer heb je dit probleem??? want dan zou je een systeem herstelkunnen doen egt veel anders weet ik ook nie om te doen
October 26, 200718 yr Author Nou het is geen vista, het is een Bricko-Pack skin, voor de rest ik heb het probleem sinds 2 dagen terug toen ik mijn pc volledig naar fabrieks-instellingen had geplaatst. Dus ja.
October 26, 200718 yr ik denk dat je dan gewoon ff een systeem erstel moet doen en dan is alles geficd
Hallo mensen,
Sinds 3 dagen terug, krijg ik steeds de onderstaande melding bij: Windows Movie Maker.
Tis erg vervelend want ik kan nu geen effecten toe passen.
Iemand een idee?