Meh, Ik was eens inspiratie loos en dacht , nu ga ik een mooie signature maken. Ik luisterde dus naar de radio en kwam hetwondermooie nummer tegen van Kate Nash, Foundations. Dus ik dacht : ja even een pic zoeken en photshoppen . Deze signature is duidelijk ERG simpel gemaakt. Er zit niet zoveel bij qua vernieuwingen, alleen een C4D. Wat ik dus gedaan heb is dit:
Origineel;
(eventjes zoeken)
Opzich niet zo belangrijk maar ik moest de image resizen. Zogezegd zo gedaan maar ik had nog veel wit op de zijkant staan. Ik vond geen oplossing dus maar de clone stamp tool voor de eerste keer. En eigelijk is die erg goed gelukt. Rates op deze simpele Signature?
Meh, Ik was eens inspiratie loos en dacht , nu ga ik een mooie signature maken. Ik luisterde dus naar de radio en kwam hetwondermooie nummer tegen van Kate Nash, Foundations. Dus ik dacht : ja even een pic zoeken en photshoppen
. Deze signature is duidelijk ERG simpel gemaakt. Er zit niet zoveel bij qua vernieuwingen, alleen een C4D. Wat ik dus gedaan heb is dit:
Origineel;
(eventjes zoeken)
Opzich niet zo belangrijk maar ik moest de image resizen. Zogezegd zo gedaan maar ik had nog veel wit op de zijkant staan. Ik vond geen oplossing dus maar de clone stamp tool voor de eerste keer. En eigelijk is die erg goed gelukt. Rates op deze simpele Signature?
IB