Jump to content
Geplaatst:
comment_805945

Kan iemand mij vertellen waar die swat tank en de fbi truck te vinden of te krijgen zijn =)?

Alvast bedankt.

Bewerkt: door Bling
Twee topics afgeslitst en vervolgens met elkaar samengevoegd.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_805952

Je kunt volgens mij het beste van het vliegveld meteen naar rechts gaan over het water is dit echt zo kan iemand dat voor mij bevestigen

Bedankt,

Skander

Geplaatst:
comment_805960
Kan iemand mij vertellen waar die swat tank en de fbi truck te vinden of te krijgen zijn =)?

Alvast bedankt.

Hey, Coellie! Welkom op het forum! De SWAT Tank heeft geen vaste vindplek, en is enkel te krijgen in de laatste missie 'End of the Line'. Echter is het (volgens mij) wel mogelijk hem via die missie te krijgen. Je zult eerst de Tank in je garage moeten zetten. Vervolgens zorg je ervoor dat je de missie beëindigd (niet via busted of wasted) en je slaat daarna het spel op. Als het goed is, zul je daarna een SWAT Tank in je garage hebben staan.

Mocht je nog niet bij die laatste missie zijn of zoek je een simpele en snellere manier, gebruik dan een spawner. Je zou bijvoorbeeld deze spawner kunnen gebruiken, waarmee je de Tank voor je neus kunt spawnen.

De FBI-Truck is helemaal uit het spel gehaald, deze is dus enkel te spawnen met een spawner.

P.S. Eigenlijk had je beter een nieuw topic kunnen maken, maar dit topic wordt waarschijnlijk wel afgesplist (heeft namelijk niet echt met het onderwerp van dit topic te maken). :)

Geplaatst:
comment_805966
Weet iemand misschien waar de swat tank en de fbi truck te vinden of te krijgen zijn ?

Alvast bedankt. _O_

www.wikigta.nl hier staan een aantal cheats die daar over gaan

Post volgende keer niet bij Missie hulp over cheats

Geplaatst:
comment_805970
Weet iemand misschien waar de swat tank en de fbi truck te vinden of te krijgen zijn ?

Alvast bedankt. _O_

Die hebben geen spawnplaats en komen überhaupt niet in het spel voor (behalve de SWAT tank in de laatste missie). Zoals je hier en hier kan zien. Je kunt ze wel verkijgen d.m.v. een trainer. Dit had beter hier kunnen staan (in een nieuw topic of in dit topic, maar nu is het daar te laat voor :puh: )

www.wikigta.nl hier staan een aantal cheats die daar over gaan

Post volgende keer niet bij Missie hulp over cheats

Op WikiGTA staan hier geen cheats voor, omdat voor deze voertuigen namelijk geen cheat bestaat.

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_805975

Alvast bedankt. _O_

Overigens kun je wel een Swat busje krijgen maar alleen in de laatste missie kun je Swat Tank gebruiken, er is ook geen cheat voor.

Geplaatst:
comment_806098

Alvast bedankt.

Hey, Coellie! Welkom op het forum! De SWAT Tank heeft geen vaste vindplek, en is enkel te krijgen in de laatste missie 'End of the Line'. Echter is het (volgens mij) wel mogelijk hem via die missie te krijgen. Je zult eerst de Tank in je garage moeten zetten. Vervolgens zorg je ervoor dat je de missie beëindigd (niet via busted of wasted) en je slaat daarna het spel op. Als het goed is, zul je daarna een SWAT Tank in je garage hebben staan.

Mocht je nog niet bij die laatste missie zijn of zoek je een simpele en snellere manier, gebruik dan een spawner. Je zou bijvoorbeeld deze spawner kunnen gebruiken, waarmee je de Tank voor je neus kunt spawnen.

De FBI-Truck is helemaal uit het spel gehaald, deze is dus enkel te spawnen met een spawner.

P.S. Eigenlijk had je beter een nieuw topic kunnen maken, maar dit topic wordt waarschijnlijk wel afgesplist (heeft namelijk niet echt met het onderwerp van dit topic te maken). :)

Dit klopt, maarr je kan wel gewoon busted of wasted gaan hoor. Dat heb ik ook gedaan tijdens de misssie en toen ben ik gaan controleren of hij er staat, en raad ééns: hij stond er wel 0_0

Bewerkt: door X-boy

Geplaatst:
comment_811252

Om de FBI truck te krijgen moet je eerst 4 steren krijgen en dan de ruck jatten en dan in garage.

AL het goed is heb je hem nu.(ik heb ps2)

Greetz Metal :cya:

Geplaatst:
comment_811271

FBI Komt sowieso pas bij vijf sterren, maar dan komen ze niet in de FBI Truck maar in de FBI Rancher. En bij vier sterren komt de SWAT, maar niet in een SWAT, maar in een Enforcer. Dus je kunt ze nooit origineel verkijgen d.m.v. een Wanted Level. Op de PS2 kun je ook geen trainer installeren (m.u.v. het Cheatdevice, maar hier heb je weer ArMax voor nodig), dus is de enige manier via de missie 'The End Of The Line'. Je moet dan niet door de muur crashen, maar in je garage zetten en het ding opblazen. Je faalt dan de missie, en als de garage dan weer open gaat staat hij daar heelhuids.

Geplaatst:
comment_811748
FBI Komt sowieso pas bij vijf sterren, maar dan komen ze niet in de FBI Truck maar in de FBI Rancher. En bij vier sterren komt de SWAT, maar niet in een SWAT, maar in een Enforcer. Dus je kunt ze nooit origineel verkijgen d.m.v. een Wanted Level. Op de PS2 kun je ook geen trainer installeren (m.u.v. het Cheatdevice, maar hier heb je weer ArMax voor nodig), dus is de enige manier via de missie 'The End Of The Line'. Je moet dan niet door de muur crashen, maar in je garage zetten en het ding opblazen. Je faalt dan de missie, en als de garage dan weer open gaat staat hij daar heelhuids.

Bij mij is het de FBI Truck niet FBI Rancher.

Geen Mods/cheats gebruikt.

Geplaatst:
comment_811790

Onmogelijk. Dit ding komt niet eens gewoon ingame voor, laat staan op de PS2. De FBI Truck is dat blauwe ding:

640px-FBI_Truck.jpg

De FBI Rancher is die zwarte SUV:

Image:FBI_Rancher.jpg

Die Zwarte krijg je bij een vijf sterren wanted level.

Deze krijg je bij een vier sterren Wanted Level:

640px-Enforcer.jpg

Er is echt een duidelijk verschil.

Plaatjes van Wiki :)

Geplaatst:
comment_811945
Onmogelijk. Dit ding komt niet eens gewoon ingame voor, laat staan op de PS2.

De FBI-truck komt heus wel ingame voor als je de cargrp.dat gaat aanpassen

en die naam ergens onder politie (Cops) gaat neerzetten.

Waarom komt hij niet ingame voor?

Bewerkt: door Bling
Quote aangepast. Gelieve geen plaatjes en onnodige teksten mee quoten.

Geplaatst:
comment_812085

Via de CarSpawner of iets dergelijks kan hij gespawned worden. Maar ik bedoel dat hij niet in het spel voorkomt zonder mods en/ of trainers. Hij spawnt nergens, en rijdt nergens.

@metal2you: Hoe kan je een screen maken als je SA op de PS2 hebt?

Geplaatst:
comment_812484
Om de FBI truck te krijgen moet je eerst 4 steren krijgen en dan de ruck jatten en dan in garage.

AL het goed is heb je hem nu.(ik heb ps2)

dat is een fbi rancher :bier:

edit: bedankt

Bewerkt: door gamelovertje

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.