Geplaatst: 25 oktober 200717 jaren comment_806249 heej gastuhh wil ff iemant een paartje op een foto van het beach-side hotel maken voor me dankjuh
Geplaatst: 27 oktober 200717 jaren comment_807226 volgens mij is dit hem bij die stip: over dit plaatje heb ik 1 kwartier over gedaan (om te uploaden) dit wees er plz blij mee Bewerkt: 27 oktober 200717 jaren door Dark_Zemy
Geplaatst: 27 oktober 200717 jaren comment_807616 volgens mij is dit hem bij die stip: over dit plaatje heb ik 1 kwartier over gedaan (om te uploaden) dit wees er plz blij mee Nope sorry, dat is het Standing Vice Point Hotel. Zelf weet ik helaas ook niet weten waar het Beachside Hotel is
Geplaatst: 29 oktober 200717 jaren comment_809423 volgens mij is dit hem bij die stip: over dit plaatje heb ik 1 kwartier over gedaan (om te uploaden) dit wees er plz blij mee Nope sorry, dat is het Standing Vice Point Hotel. Zelf weet ik helaas ook niet weten waar het Beachside Hotel is ik zoek het ook voor iets te kopen maar niets te zien
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_809814 volgens mij is het gewoon een van je safehouse greetz jorin97
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_809819 Geen enkel van je Savehouses is een hotel. Je hebt het oude huis van Phill (geen hotel), je hebt de keet (ook geen hotel) en je hebt het penthouse (heel misschien een hotel, maar het is zeker niet het Beach Side Hotel. En zover ik me kan herinneren is het ook geen savehouse in Vice City. Ik weet haast zeker dat het aan die hele lange boulevard ligt, op Vice Beach.
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_809820 volgens mij is het gewoon een van je safehouse greetz jorin97 Nee, dat is alleen in Vice City. Ook is dat niet het Beach Side hotel, maar dat is het Ocean View hotel. In Vice City is dat inderdaad je eerste Savehouse, maar in Vice City Stories kan je er helaas niet in
heej gastuhh wil ff iemant een paartje op een foto van het beach-side hotel maken voor me
dankjuh