Geplaatst: 26 oktober 200717 jaren comment_806849 Help Ik kan niet voorbij de missie OG Log komen. Kan iemand mij tips geven. Met Vriendelijke Groet Bigasword
Geplaatst: 26 oktober 200717 jaren comment_806865 Als je ziet dat er een bocht komt of dat je in een steegje moet. (Ook een bocht dus XD ) Verminder dan vaart. En stap van te voren ff in een politie auto om een shotgun te halen en neem die mee. Op het einde pak je gewoon de shotgun en dan richt je net iets boven het hoofd en schiet.
Geplaatst: 26 oktober 200717 jaren Auteur comment_806872 Als je ziet dat er een bocht komt of dat je in een steegje moet. (Ook een bocht dus XD ) Verminder dan vaart. En stap van te voren ff in een politie auto om een shotgun te halen en neem die mee. Op het einde pak je gewoon de shotgun en dan richt je net iets boven het hoofd en schiet. Dankje Kan jij ook kledingen voor GTASA maken.
Geplaatst: 26 oktober 200717 jaren comment_806875 Heb je al op WikiGTA gekeken? Hier staat alle info. Anders kan je Hier een savegame plaatsen
Geplaatst: 26 oktober 200717 jaren comment_806887 Zorg idd voor een sterk >wapen<, je kan ze >overal in Los Santos vinden<. Daarnaast moet je vooral rustig rijden, Freddy zal namelijk op een aantal plaatsen op je blijven wachten. Heb je ook al op >deze pagina gekeken<? Daarnaast kan je ook een alternatieve route kiezen, zie hiervoor onderstaande kaartje, groen is de route van Freddy, de rode of gele kan jij nemen. Vragen over modificaties, en dus ook kleding om zelf te maken moet je even in het >Modding Forum< stellen. Succes
Ik kan niet voorbij de missie OG Log komen.
Kan iemand mij tips geven.
Met Vriendelijke Groet
Bigasword