Geplaatst: 4 januari 200520 jaren comment_74925 Ik heb ontdekt dat je bij de big ear van een hoge antenne kunt base jumpen. Als je tegen die antenne aanloopt wordt je boven op de antenne gespawnt en kun je daar een parachutte pakken en base jumpen. probeer dit niet 2 keer achter elkaar want dan is de parachutte nog niet gespawnt P.s. als dit al bekend was sorry maar ik kon het nergens vinden.
Geplaatst: 4 januari 200520 jaren comment_74928 Was al bekend denk ik, ik wist het al van een screenshot.
Geplaatst: 4 januari 200520 jaren comment_75013 Waar is de Big Ear? Is dat die grote rood wiite toren dicht bij Chiliad? En als dat die is , mij lukt het niet :huh:
Geplaatst: 4 januari 200520 jaren comment_75019 Dat is die grote satellietschotel in de woestijn, dichtbij de no-fly zone
Geplaatst: 9 januari 200520 jaren comment_77692 is cker net zoiets als die "big pointy building" in san fierro, als je daar inloopt dan krijg je ook een parachute en ben je ook meteen bovenaan
Geplaatst: 9 januari 200520 jaren comment_77697 Voor mij is het allebij oud nieuws, je hebt veel meer van die dingen in SA.
Ik heb ontdekt dat je bij de big ear van een hoge antenne kunt base jumpen.
Als je tegen die antenne aanloopt wordt je boven op de antenne gespawnt en kun je daar een parachutte pakken en base jumpen.
probeer dit niet 2 keer achter elkaar want dan is de parachutte nog niet gespawnt
P.s. als dit al bekend was sorry maar ik kon het nergens vinden.