October 27, 200718 yr EDIT: Ik zit met een ander probleem.. als ik in TXD workshop een texture wil veranderen... lukt dat niet:S:S er staat dan: Exception EFOpenerror in module dxt.dll at 0000B4A6 Edited October 27, 200718 yr by yvea0
October 27, 200718 yr Hey, weet iemand waar ik txd workshop kan downloaden?de normale link werkt niet meer:S Greetz, yvea0 Als je even onze vriend Google had gebruikt was je op misschien op deze pagina gekomen . Dus gebruik de volgende keer Google eventjes, zo heb je ( misschien) iets veel sneller gevonden dan dat je hier post
October 27, 200718 yr Author Hey, weet iemand waar ik txd workshop kan downloaden?de normale link werkt niet meer:S Greetz, yvea0 Als je even onze vriend Google had gebruikt was je op misschien op deze pagina gekomen . Dus gebruik de volgende keer Google eventjes, zo heb je ( misschien) iets veel sneller gevonden dan dat je hier post Heb ik geprobeert:P maar als ik op download klik Staat er: De webpagina kan niet worden weergegeven
October 27, 200718 yr Hey, weet iemand waar ik txd workshop kan downloaden?de normale link werkt niet meer:S Greetz, yvea0 Als je even onze vriend Google had gebruikt was je op misschien op deze pagina gekomen . Dus gebruik de volgende keer Google eventjes, zo heb je ( misschien) iets veel sneller gevonden dan dat je hier post Heb ik geprobeert:P maar als ik op download klik Staat er: De webpagina kan niet worden weergegeven Dan probeer deze pagina eens. Klik op download en hij zal moeten starten ( bij mij wel )
EDIT: Ik zit met een ander probleem..
als ik in TXD workshop een texture wil veranderen... lukt dat niet:S:S
er staat dan: Exception EFOpenerror in module dxt.dll at 0000B4A6
Edited by yvea0