Jump to content
Geplaatst:
comment_74984

Ik heb alle eigendommen maar er klopt iets niet.normaal moet ik de laatste 2 missies beginnen om lance kapot te maken maken maar ik krijg die missies ni of ik vind ze nergens niet.

er zijn wat eigendommen nog ni compleet sunshine auto's en iets met ijscreme

moeten deze als asset complete zijn voor da je de laatste missies kunt beginnen????

:(:(:(:(:(:(:(:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_79249

Sorry, maar één ding klopt er niet, ik heb een keer de missies Cap the Collector en Keep your friends Close... al gehad zonder dat ik de Malibu had gehad. Volgensmij hoef je één bedrijf niet te hebben als je die missies wilt doen.

Geplaatst:
comment_79291

sterker nog, je mag twee bedrijven overslaan, behalve the printworks.

Ik heb van m'n vorige bericht even de layout aangepast, door het verdwijnen van de

spaties was het onoverzichtelijk... maar het stond er al wel :)

Geplaatst:
comment_79393

Ik heb eens op een walktrough gelezen dat die Collectors eerst naar de Boatyard gaan, vervolgens naar Sunshine Auto's en dan naar de Malibu, als je dan er 2 niet hebt en ze hebben er één 'getaxed' wat gaan ze daarna dan doen?

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_89721
bij de sunshine autos moet je alle races doen en bij de icecreamwagentje moet je over de 100 deals hebben om de icecreamhuis te krijgen !!

GTA@SA

FOUT!

Lol: goed aantal: 50 hoef je er maar...!

Geplaatst:
comment_89932
Ik heb eens op een walktrough gelezen dat die Collectors eerst naar de Boatyard gaan, vervolgens naar Sunshine Auto's en dan naar de Malibu, als je dan er 2 niet hebt en ze hebben er één 'getaxed' wat gaan ze daarna dan doen?

Niks dan is de missie Failed.. <_< ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.