Geplaatst: 28 oktober 200717 jaren comment_807994 Informatie, en de download, Hier te vinden! Greetz, yvea0 Bewerkt: 30 oktober 200717 jaren door yvea0
Geplaatst: 28 oktober 200717 jaren comment_808002 Hey, ik heb een Verrekijker gemaakt, met inzoom en schiet functie SAMI en V1 Downgrader zijn meegeleverd Dit is nog maar V1, ik ben van plan hem beter te maken Hij vervangt de Sniper. ( te vinden met de cheat: PROFESSIONALSKIT ) Screenshot komt binnenkort Download Met vriendelijke groeten, Yvea0 Ik weet niets van mods en zo maar is het niet beter als je alleen maar de rifle vervangt omdat de rifle veel minder wordt gebruikt dan de sniper. Ik kraak je niet af maar ik denk dat meer mensen een sniper willen hebben dan een rifle tenzij je een paar voordelen kunt noemen die niet op een sniper zitten maar wel op je sniper verrekijker. Het is alleen maar een sugestie Bewerkt: 28 oktober 200717 jaren door GTAGijsso
Geplaatst: 28 oktober 200717 jaren Auteur comment_808005 Hey, ik heb een Verrekijker gemaakt, met inzoom en schiet functie SAMI en V1 Downgrader zijn meegeleverd Dit is nog maar V1, ik ben van plan hem beter te maken Hij vervangt de Sniper. ( te vinden met de cheat: PROFESSIONALSKIT ) Screenshot komt binnenkort Download Met vriendelijke groeten, Yvea0 Ik weet niets van mods en zo maar is het niet beter als je alleen maar de rifle vervangt omdat de rifle veel minder wordt gebruikt dan de sniper. Ik kraak je niet af maar ik denk dat meer mensen een sniper willen hebben dan een rifle tenzij je een paar voordelen kunt noemen die niet op een sniper zitten maar wel op je sniper verrekijker. Het is alleen maar een sugestie Wat is eigenlijk het verschil tussen een rifle en een sniper? Ik zal kijken wat ik kan doen
Geplaatst: 28 oktober 200717 jaren comment_808031 Hey, ik heb een Verrekijker gemaakt, met inzoom en schiet functie SAMI en V1 Downgrader zijn meegeleverd Dit is nog maar V1, ik ben van plan hem beter te maken Hij vervangt de Sniper. ( te vinden met de cheat: PROFESSIONALSKIT ) Screenshot komt binnenkort Download Met vriendelijke groeten, Yvea0 Ik weet niets van mods en zo maar is het niet beter als je alleen maar de rifle vervangt omdat de rifle veel minder wordt gebruikt dan de sniper. Ik kraak je niet af maar ik denk dat meer mensen een sniper willen hebben dan een rifle tenzij je een paar voordelen kunt noemen die niet op een sniper zitten maar wel op je sniper verrekijker. Het is alleen maar een sugestie Wat is eigenlijk het verschil tussen een rifle en een sniper? Ik zal kijken wat ik kan doen Een rifle en een sniper zijn bijna hetzelfde alleen is een sniper een rifle met een soort van verrekijker erop, waardoor je over grotere afstanden beter kan schieten.
Geplaatst: 28 oktober 200717 jaren comment_808034 Hey, ik heb een Verrekijker gemaakt, met inzoom en schiet functie SAMI en V1 Downgrader zijn meegeleverd Dit is nog maar V1, ik ben van plan hem beter te maken Hij vervangt de Sniper. ( te vinden met de cheat: PROFESSIONALSKIT ) Screenshot komt binnenkort Download Met vriendelijke groeten, Yvea0 Ik weet niets van mods en zo maar is het niet beter als je alleen maar de rifle vervangt omdat de rifle veel minder wordt gebruikt dan de sniper. Ik kraak je niet af maar ik denk dat meer mensen een sniper willen hebben dan een rifle tenzij je een paar voordelen kunt noemen die niet op een sniper zitten maar wel op je sniper verrekijker. Het is alleen maar een sugestie Wat is eigenlijk het verschil tussen een rifle en een sniper? Ik zal kijken wat ik kan doen Een Rifle is wat simpeler en je kunt er niet zo goed mee richten en een Sniper kun je wat beter richten.
Geplaatst: 28 oktober 200717 jaren comment_808041 Originele mod, leuk bedacht 8/10 Ik weet niet hoe hij ingame functioneerd maar met dit soort mods kan het meestal niet mis gaan. KUTGW Greetz
Geplaatst: 28 oktober 200717 jaren comment_808084 Kan je er ook echt mee inzoomen zoals bij het fototoestel? En welk wapen vervangt het eigenlijk? Ziet er overigens wel goed uit. Misschien kan je'm uploaden op de site, zodat 'ie bij de downloads komt.
Geplaatst: 28 oktober 200717 jaren Auteur comment_808114 Kan je er ook echt mee inzoomen zoals bij het fototoestel? En welk wapen vervangt het eigenlijk? Ziet er overigens wel goed uit. Misschien kan je'm uploaden op de site, zodat 'ie bij de downloads komt. Jah, je kan er mee inzoomen. en hij vervangt de sniper
Geplaatst: 29 oktober 200717 jaren comment_809397 Kan je er ook echt mee inzoomen zoals bij het fototoestel? En welk wapen vervangt het eigenlijk? Ziet er overigens wel goed uit. Misschien kan je'm uploaden op de site, zodat 'ie bij de downloads komt. Jah, je kan er mee inzoomen. en hij vervangt de sniper Waarom niet de fotocamera? Zal zo ff kijken. Greetz Ferryn
Geplaatst: 4 november 200717 jaren comment_814544 Ja, hij moet de fotocamera vervangen Dan nog flitser op Of de nachtkijker.. Bewerkt: 4 november 200717 jaren door Timske
Informatie, en de download, Hier te vinden!
Greetz, yvea0
Bewerkt: door yvea0