October 28, 200718 yr Ik moest hierbij inkomen, want ik heb ongeveer een jaar tot een half jaar al niks meer gedaan, mede door mijn inactiviteit op dit forum. Ik ben Robintje/Crankeye/,Violett nog wat, beetje een lelijke naam. Heb dus een nieuw account gemaakt op dit forum, en het ziet er hoopvol voor me uit! Dat was een beetje offtopic . Comment & Critter!
Ik moest hierbij inkomen, want ik heb ongeveer een jaar tot een half jaar al niks meer gedaan, mede door mijn inactiviteit op dit forum.
Ik ben Robintje/Crankeye/,Violett nog wat, beetje een lelijke naam.
Heb dus een nieuw account gemaakt op dit forum, en het ziet er hoopvol voor me uit!
Dat was een beetje offtopic
.
Comment & Critter!